Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
aircondition
Hur mycket har du lagtt in??
Jag (eller snarare läkaren ), la in 275. Till min kropp blev det helt perfekt. Jag tror det är så att de som har "fördomar" om inplantat är de som bara sett, värsta-halva-handbollar...om ni förstår vad jag menar..
Det är nog så att ju större inplantat man väljer och om man dessutom har en väldigt smal kropp, så är det svårt att få det att se naturligt ut. Det syns verkligen inte på mig att det inte är äkta. Dom är bara sååå snygga!
Just-Me
Silikonimplantat av det märket jag har blev godkända i USA tidigare i år, så då måste det väl alltså ha gjorts någon oberoende studie av dem? Men det är alltså bara ett märke av silikonimplantat som anses säkert over there.
Jellomoon: Jag håller med om att det hade varit bra med en sida sär man kan skriva in uppgifter om operation, implantat, läkare, klinik och om biverkningar mm. Men att starta en sådan sida är tyvärr inte min grej :( Är tyvärr inte så bra på datorer. Så om någon annan har tid o lust så tummen upp från mig.
Idag är det 10 dagar kvar, spännande...
Cickan:
Jag tänker på dig! Hoppas allt har gått bra o att du kommer hit o skriver nåt så fort du kan..
Sess
Ok, vad är det för märke mm du har?
Hallo Tjejer!
Vet ni om det kostar något om jag vill gå på ett till sånt här möte med kirurgen, för att prova ut storlek på implantatet, och i såfall hur mycket?
Ha en underbar FREDAGKVÄLL alla! :)
cockie
Klinikerna tar ofta olika priser, ring till den kliniken du vill åka till och kolla med dom :) En del har gratis medans andra tar ca 500:-
Kram
Hejsan tjejer!
Jag såg att ni ville ha en sida där man kan skriva upp allt, fakta m.m om operationer och så.. Typ en hemsida.
Nu är det så att jag startat en commuity för just skönhets operationer, och alla som är här är jätte välkomna till den! Observera att jag gjort den nu på 1 timma så den är långt ifrån färdig, men jag hoppas på lite hjälp av er:
Synpunkter
Fakta om kliniker m.m
Jag heter Tez82 på den communityn med, så ni kan skiva om ni vill att jag ska lägga upp något speciellt forum eller så.
Adressen till den communityn är plasticsurgery.mylava.net
aircondition:
Vad fick du för storlek efter op??
Jag har lagt in 260ml. Har nu 70c-d kupa.
Hade tyo inga bröst innan. Knappt 70A