Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
JÄTTE ROLIGT att höra att n igillar den! :) Än är det mycket som skall göras, men jag hoppas ni har synpunker och idéer att dela med er till mig! Och så hoppas jag att alla som är inne på denna sidan går med där!! :D
Kram kram
Uppdaterar adressen än en gång.. ;)
www.plasticsurgery.mylava.net
Tez82
Vart på sidan ska folk skriva om kirurg, implantat mm (som alla ville här) så dom som söker info lätt kan se? :)
Mamma till 3
Inte sett dig här på forumet på ett tag.. ville bara höra om du vet nått mer om implantaten hos Johan? :)
Tez82: SUPERSNYGG SIDA! Verkligen :) har reggat mig där jag oxå nu!
Jellomoon: Så du har oxå bestämt dig för Cosmo nu? Jag ska opereras hos han som sagt den 5 December och ha konsultation den 1 December, ska ringa till Gerd på måndag och be om hans mail så vi kan börja maila lite granna :) aaaah vad jag längtar!
Tez82
TOPPEN GUMMAN! Är medlem där nu jag också...Sara23 såklart ;)
Kraaam
När efter operatioen började ni använda bygel bh igen???
76an! Jag väntade 3-4 månader innan jag använde bygel bh. Det var helt enkelt inte bekvämt innan. Kram loppalina
Hej allihop, vilket bra forum, massa bra svar på funderingar!!!
Loppalina läste att du gjort bröstförstoring på Carlanderska, skall dit på konsultation om ett par dagar!! Är du nöjd med allt? Kunde han säga ett förväntat resultat eftersom de inte visar bilder!??Fick du beskriva hur du ville att det skulle se ut!!?? massa frågor här på en gång=) kram
aircondition
Vad har du för längd, vikt och mått över ryggen ? Jag är 165 cm, 55 kg och har nu 70B. Ska lägga in 215 g gelehallon. De flesta inkl kirurgen rekommenderar större men jag har provat ut inlägg sedan flera månader nu och tycker det blir lagom. Blir inte jättestort och ser därför inte "opererat" ut. Har provat med större. Snyggt javisst, men det ser SÅ fejkat ut ! Jag vill att det ska se naturligt ut. Är 35+ och rör mej i mycket konservativa kretsar.