Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Usch jag vaknade jättetidigt i morse och började grubbla på det här med att man måste göra om operationen var tionde år. Visst man lever NU men tänk sen när man blir 50, 60 och 70 år. När ska man ta ut dom helt? Ingen kul tanke alls
MissHopeless:
Förstår att du inte ville låna av din dåvarande kille. Vill helst inte heller men vad gör en fattig stackare?
Blev dina nya tuttar en anledning att det tog slut eller?
Cesimón.
Du verkar mer beslutsam än mig. Jag har ju som sagt inte bestämt mig till 100% än.
Hoppas jag kommer fram till vad jag vill efter konsultationen på tors.
Kram
får jag fråga en lite intim fråga kanske? Det är så att jag själv har funderat på att förstora brösten... men jag tänkte växer inte vårtgången (eller vad den nu än heter, den runda ringen runt bröstvårtan) ju större implantat man lägger? Jag tänkte lägga in ganska mycket, ca 4-500 mg eller vad den nu än heter.. Är geléhallon mest vanligt och bäst? vilket imlpantat är minst riksfyllt för infektioner osv...?
vaxad: Jag la in 350 ml
Rat: Njae.. inte precis.. Jag kärade ner mej i en tekniker på kobbet. Fast jag fick känslor för han redan innan op. Sket sej med han sen. Ett kräk för övrigt med tjej å barn... Jaja.. sånt e livet. Ja jag förstår ju att d e knapert när man e fattig.. :) Jag kan bara säga att jag aldrig ångrar min op iaf :) Har varit så jäkla nöjd och tänker varje dag när jag ser mej i spegeln att "oj vad fiiiiiiiiiiiina :)" Klart d är ett stort steg å göra en sån op, men tänker man FÖR mycke på hur d tex kommer bli sen om 10 20 år blir man ju knäpp *s* Låter kanske dumt att säga det men.... Gör d bara!
Bride2B: Jag vet inte d där med om vårtgården växer av ju större implantat man har faktiskt... hm..Jag tycker jag har rätt stora sånna, fast d hade jag redan innan op. Arv efter mamma *grrrr* hehe. Mejlar dej ett par bilder från lunar då :)
vioola
Jag kan bara prata för mig själv.Jag har flytande silikon 300 cc framför muskeln och jag känner mina implantat vädigt väl.
De har även lagt sig i veck pådet högra bröstet.Jag ska ju operera om mig nu den 15/11 och ska ta de nya gelehallonen och lägga bakom istället.
Alla
Klarar man sig enbart på panodil efter op?
Enl. instruktionerna jag fick hem från citadell skulle jag bara köpa hem panodil.
Fick endast recept på inflammationshämmande med.
Sist jag opererade mig fick jag panocod på recept mot smärta.Är lite orolig att man inte klarar sig på enbart panodil.
Mamma till3:
Jag fick med mej starkare piller hem som räckte en vecka.
De var mycket bra.
algit
Fick du dem på kliniken ?
Jag kan inte tänka mig att jag klarar mig på panodil,inte till natten i vart fall.
Annars får jag väl be Johan skriva ut något till mig innan jag åker.Det är lite konstigt att Johan och Peter arb på så olika sätt. Jag har läst en artikel om att de ev skulle köpa loss någon byggnad på omr där de håller till och bygga ut gemensamt.Bor du i närheten av Landskrona, jag tänkerv på återbesöket man gör efter fjorton dagar. Lotta pratade något om att vi kunde kanske bara höras på telefonen om det inte var något speciellt.De syr med inre stygn eller ? Det är säkert frågor som jag redan fått svar på av dem ,men nu glömmer man ju allt när man är så här pirrig som jag är nu.
Jag fick både Alvedon samt Bextra utskrivet på recept av min läkare efter operationen.
Carolinee
Det här svaret fick jag från cancerupplysningen på KS
"Man kan göra en mammografi vid implantat men man kan också göra ultraljudsundersökning".
Carolinee
Jag har varit på mammografi.Undersökningen var inte tillräckligt tillförlitlig eftersom sikten var skymd för implantatet då jag har mina framför bröstmuskeln.
flash
Är Bextra smärtstillande?
MissHopeless, WOW måste jag få säga... de blev jättefina tycker jag.. vad hade du för storlek, vad har du nu och vilket slags implantat la du in?