• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • HanOchJag

Bridecilla nää hon är hans bonus dotter.typ. Och sen har jag en bonus dotter från hans sida som vi TYVÄRR inte träffar såå mycket då hon bor i norrland.
    Min är 5år och hans 3år. Super söta flikkor. Men eftersom shola (min dotter) aldrig haft en fars figur så är han hennes RIKTIGA pappa. Känns såå skönt

• madelyn

Jag ska oxå ta en bröllops-paus! Ska iväg på 2 veckors semester från och med nästa helg!!! Thailand..

• HanOchJag

madelyn åh åh åh . Sicket lyxigt gäng vi är Gud så skönt vi alla ska ha det *lol*

• Bridecilla

Hanochjag
    Shola, sött namn!
    var kommer det ifrån?

Madelyn
    härligt!! dit ska vi på bröllopsresa!
    i 3 veckor!! fast vi väntar och åker i november när vädret är bra.

vart ska ni på/ska ni på bröllopsresa?

vet ni vad jag har just gjort?
    jag har just bokat in mig å den blivande på en spa helg i varberg i december....
    jag har precis sålt min lägenhet och tror inte att jag kommer ngnsin att ta mig råd att åka på ngt sådant igen (åtminstone inte det lyxpaket jag har valt)
    och han vet inget alls ännu B)

• HanOchJag

Bridecilla Shola är ett nigerianskt namn. Hennes biologiske fader kommer därifrån Så hon fick nåt med sig därifrån.
    Bröllopsresa har vi nog inte tänkt så mycket på. HAr dock snackat lite om att kanske åka någonstans i sverige och ta in på nåt slott eller liknande. M2b hade någon kompis som vart i väg och haft det jätte mysigt. Så vi snackar lite om det. Men kommer nog inte att bestämma nåt förräns i sista minuten.

• Bridecilla

Hanochjag
    vilken tur att det funkar mellan din dotter och din blivande!
    det är så himla viktigt! Jag trodde inte att jag skulle tycka om ngn annans barn så mkt som jag tycker om lillefis :)
    Men det är kanske skillnad när man älskar deras förälder...

Vi sticker iväg en snabbis direkt efteråt till ett mysigt värdshus eller likn. så att man får några dagar ifred :)

• madelyn

Godmorgon tjejer!

Bridecilla,
    Härligt med spa!!! Jag måste oxå göra nåt sånt nån gång- säger det jämt men gör det aldrig!
    Ja Thailand ska bli helt otroligt härligt! Vart i Thailand ska ni på bröllopsresan då?

Vi ska absolut åka på bröllopsresa- förhoppningsvis i 3-4 veckor. Lutar åt CocoBay Resorts på Antigua och New York just nu. Hoppas på att kunna åka typ dagen efter bröllopet.

• Bridecilla

God Morgon!

ja, visst är det en grej som man alltid drömmer om men aldrig gör!!
    ska bli heeelt underbart iaf!

vi vet inte riktigt ännu... men jag vill till pipi islands och där runt. jag vill ha lyx och tropik i 3 veckor och att få lyx i thailand är ju inte såå dyrt...
    men vi ville också åkt på måndagen efter men det är ju kass väder i thailand då så vi väntar hellre än att kommer ihåg vår resa som en stor regnig pöl...

• madelyn

Bridecilla,

Ja vädret i Thailand kan vara lite ostadigt under sommarhalvåret.. Men det är verkligen billigt med riktig lyx där! Jag menar- ett 5stjärnigt lyxhotell för typ 1000-1500 kr natten tex.
    Man kan verkligen kosta på sig lyx och härligheter där!

• Bridecilla

ja hur som helst ska det bli så härligt!!
    har aldrig varit på en så lång resa med min blivande!!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006