• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Bridecilla

Madelyn,
    nice! alla som har varit i thailand säger samma sak! Underbart och billigt!
    Ser fram emot detta som tusan! Jag själv är lite sugen på malaysia men min blivande vill helst av allt till thailand, så jag säger inte nej :)

hanochjag,
    hur lång tid är det emellan de olika bröllopen?

• madelyn

Bridecilla,

Ja ni kommer nog inte bli besvikna om ni åker till Thailand på bröllopsresa- det är billigt och paradisaktigt!
    Vi kommer satsa på Västindien och USA tror jag- betydligt dyrare men vi försöker ursäkta med att det trots allt är bröllopsresa och att vi förmodligen aldrig kommer göra en sån resa annars

HanOchJag,

Tack- det känns lite trist att va hemma igen, typ lite semesterdepression

• madelyn

HanOchJag,

2 bröllop!!! Härligt!!!!

• Bridecilla

madelyn,
    ja, jag är grymt sugen på typ mauritius eller ngt mer exklusivt, men vi får vara lite realistiska också :) så att det passar vår plånbok... tyvärr...
    vårt bröllop går ju på en lite slant så, det får bli thailand, vilket ska bli underbart det med...
    vad ska ni gör för typ av resa? kryssning eller landfast, trekking eller lyx eller soft å bara ta't lugnt?

• madelyn

Bridecilla,

Vi funderar på att först dra till nån liten paradisö i Västindien och bara ta det lugnt, stressa ner efter bröllopet och sen kanske 2 veckor senare dra över till USA och bila runt lite.

• Bridecilla

madelyn,

låter nice!
    jag skulle också vilja bila i USA, väst eller östkusten...

• madelyn

Bridecilla,

Ja drömmen vore ju att kunna få bila runt i USA i typ 5-6 veckor.. men det lär vi absolut inte ha råd med! Inte heller har jag så mkt semester att ta ut..

• Bridecilla

madelyn,

nej det är ju det...
    jag tycker att man borde få en semester vecka för vart 5:e år man ar arbetat oavsett vilket ställe man har jobbat på... så är det i många andra länder ( å andra sidan så har ju inte de de 5 ursprungliga veckor) hur som helst så hade jag haft 7 veckors sem. /år då... jag hade kunnat leva med det

• madelyn

Vad härligt det vore om man hade som i skolan- sommarlov! Tänk, 2 månaders lov!!! Plus självklart jullov

• Bridecilla

madelyn,
    OCH Sportlov OCH novemberlov OCH påsklov
    ah, det var bättre förr!! :) ur den synvinkeln iaf...

Svar på tråden 26:e Augusti 2006