26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
madelyn ja jag vet, Egentligen duger ju vilket kort som helst. Men eftersom det är en speciell dag så vill man ju visa det med korten oxå. Köpte faktiskt en bra bok från Panduro som kosta 98 kr med en massa ideer den hjälpte mig massvis. Så jag vågade släppa loss mina egna ideer
jag ksa bara ha en tärna...
eg ville jag ha 3, för de är "mina" tjejer men min m2b ska bara ha en bestman å skulle han ha marsalkar så vart det tvunget till att ha 5 så det fick bli så här...
jag har planerat mina inbjudningar i huvudet, 140 x 140 i papper med linnestruktur vitt, ett litet vitt filt hjärta längst ner i högra hörnet å så rosa sidenband runt, men på ett speciellt sätt som jag inte kan förklara i skrift :) det blir alldeles för långt... inuti, vitt genomskinligt styvt papper som allt står på...
hanochjag
kul att du kan sy själv!
jag är urusel med nål å tråd :)
madelyn
shit, en egen designadklänning... inte helt fel!!
javisst ja, planeringen, har ju bokat lokal, kyrka och fotograf, kollat lite på bil men det blir nog inte en hyrd en. flummar fortfarande lite om inbjudningarna men jag tror (som sagt ovan) att jag vet hur de ska se ut.
ska ni ha slöja?
hur många blir det ungefär på era bröllop?
HanOchJag,
Jag har oxå den boken från Panduro!
Kul att få va lite kreativ.
Bridecilla,
Min m2b har oxå bara en bestman men vi kör på 3 tärnor iaf.
Ja att få en klänning uppsydd som kommer passa perfekt på mig känns helt otroligt kul! Och ja, jag tror att det blir slöja- enda gången i livet som jag får tillfälle till det tror jag
Vi blir förmodligen ca 80 st på bröllopet- vi spånar fortfarande på om vi ska ha eftersläpp...
madelyn ah eller hur är den bra
Bridecilla hmm slöja..går fortfaRANDE och suger på den. Frågade M2b om han ville ha en "riktigt oskuldsfull brud" med slöja eller om han ville ha mig som nu
Han svarade nog inte riktigt på det.
Men det blir nog slöja. som madelyn sa - man gifter sig ju bara en gång så då får det nog bli hela kittet.
Vi blir nog oxå runt 80 pers på bröllopet,men får se lite vad budgeten säger.
Slöjan har man ju bara på i kyrkan ändå.. jag tycker det kan bli lite kul att få ha slöja- oskuld eller inte
madelyn ja precis
madelyn
ja, det är klart så kunde man gjort ändå...
fast nu är det redan bestämt å klart...
ja, jag ska ha min mammas slöja, ngt gammalt OCH lånat :)
oskuldsfull brud hehehe ja det får min nog leta efter vad det gäller mig...
jag pratade med min frisör om huruvida man ska ha slöjan under eller över håruppsättningen, jag skulle vilja ha den ovanför men att den gick att ta bort när det blir dags för dansen... hon tyckte att jag skulle ha den under för annars är det ju ingen idé att ha en fräck håruppsättning, det är tydligen ganska svårt att ta bort den snyggt... å man vill ju inte se lite rufsig ut i håret efter middagen, så det blir nog under håruppsättning, i nacken...
vi blir lite drygt 80 pers...
kul samma dag, ungefär samma antal...
Bridecilla,
Ja.. min mamma har oxå sparat sin slöja- den är iof typ hur lång som helst men det kan faktiskt vara en idé att ha den på bröllopet!
mamsen är lite lång den med, men jag tänkte "vika" den så att man får en kortare och en längre under till...
åh jag får köpa en egen då mor min aldrig gift sig Aja sånna finns oxå