• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Bridecilla

Han är inte så farligt dyr. rätt ok.
    normal taxa...

hur var norge förresten?

• HanOchJag

Norge var super mysigt. Jätte vacker och helt otroligt. Inte alls så mycket stress som här.. Vilket var skönt för en omväxlings skull. Fick dock inte shoppat så mycket som jag ville. Inget alls faktiskt Men men. Kommer fler tillfällen.
    Hur går allt för er nu då??

• Bridecilla

jorå, vi ligger rätt lågt... med bröllopsplanering iaf :)
    hade en bra vecka i croatien å slovenien, tufft arbetsmässigt men kul att se nya länder!

• HanOchJag

Bridecilla ja det gick bra där? Läste när jag var i norge (tror jag) Att du gärna åker tillbaka. Fast då på semester.. Minnes jag rätt.

Har nu äntligen fått tummen ur och bokat prästen. Då vi ändrade datumet.

• Bridecilla

ja, det var kanon!

ändrat datum?
    inte "vårt" datum längre?
    jag ska ju ringa vår prälle i början av mars å kolla om vi kan få henne... jag hoppas verkligen det...
    vad var det för präst ni har bokat nu?
    ngn som ni känner?

• HanOchJag

Jo vårt datum Men vi skulle ha gift oss den 19de från början

Ingen präst vi känner och hon som jag talade med kunde inte heller säga vem det är som kommer att viga oss. men dom hör av sig. Ville bara veta när vi gifter oss så dom räknar med en präst från Masthuggs församlingen

• Bridecilla

jadå så...
    skönt att ha det bokat.
    jag försöker få min blivande att hänga med till Svenskt Papper i Victoria passage för att kolla på papper till inbj. å alla festprogram etc. men vi har svårt att få till det... vi jobbar så mkt å så ska hans son hämtas å lämnas å så ska man hinna umgås mellan varven. men nästa vecka får vi allt få till det.

• HanOchJag

Bridecilla ja men så var det för oss med. Tills jag tröttnade Så jag gjorde som sagt mina egna så fick han välja av dom. Enkelt och bra. När var det ni ska skicka ut dom?

• Bridecilla

tänkte väl skicka dem i slutet på april/början av maj...
    läste i en vett å etikett bok att 2 månader före bröllopet ska man tidigast skicka dem men det är i början på juni å jag vill gärna vara ute i bättre tid...
    så 3 månader innan blir bra...
    då hinner man ju innan sommaren...
    ni då?

• HanOchJag

Vi har funderingarna på att skicka dom redan efter jul
    JA jag vet typ ett halv år innan. Men eftersom dom flesta vi känner bokar sin semester redan då så vill vi att dom ska veta om oss så det inte blir att många inte kan komma. Sen har vi OSA 1 april (sicket aprilskämt ) Men då har vi gott om tid att skicka ut nya inbjudningar utan att folk behöver misstänka nåt

Svar på tråden 26:e Augusti 2006