26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Jag med!! *också lycklig*
härligt!
var gifter er ni er?
vi gifter oss i Örgryte Nya kyrka och festen hålls på Wänskapsbrödernas Ordenshus.
Vi gifter oss i Nösunds kapell på Orust. Fest kommer vi att ha i sjöstugan alldeles vid havet inte långt därifrån. *längtar*
Hej tjejer ! :D
Vi gifter oss också då. Runt sundsvalls traktem. :*L*
Hur går planeringarna?
Vi skall oxå gifta oss då...(om vi får festlokal och kyrkan då dvs...in te riktigt klart var festen skall vara och kan då inte heller boka kyrka..)
Men någonstans i stockholms trakten , så det börjar brinna i knutarna..
Här e en till som gifter dig denna vackra dag.....i Hamburgö kyrka, men fest i Hamburgsund bygdegård, ungefär så långt vi kommit en så länge!
härligt! så vi var ett par st... :)
C.T
planeringarna går ganska bra, vi har fått bokat kyrka och festlokal OCH fotograf!! men sen lugnar jag mig nog några hekton tills i januari eller ngt... känns som om jag är en hysteriskt brud som springer omkring skrikandes med armarna i vädret annars (känns iaf som om omgivningen tycker det) :)
hur går det själv/a?
*s* Hysterin börjar vell lägga sig här också. Allt är vell färdigt i planering stadiet. Ringar bestälda. Vet vilken kläning,Inbjudningar gjorda. Herrgården bokad. Väntar bara på oferten så vi skan slå till, och fort fort boka kyrka..
Hej hej ska oxå gifta oss 26/8-06. Kyrkan och festlokalen är bokad. Inbjudnings, placeringskort osv 99% klara Klänning beställd plus en massa mer. *S* Är nog och en hysterisk Brud
Trodde inte jag var det men det kanske jag är . *S*
Vi gifter oss i Sankta birgittas kapell och har festen i Kulturhuset Oceanen.
OJ vad ni har kommit långt!! kanske är det jag som är efter... vi har bara börjat kolla på inbjudningar å annat...
vi ska ha ca 80-90 gäster så vi har tänkt att vi ska börja i tid så att man inte sitter med allt strax före, men jämfört med er ligger jag låångt efter :)
Hanochjag
är det sankta birgittas kapell i göteborg?