• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • HanOchJag

Bridecilla Jag beställde faktiskt 2 st från en på ebay. Som både jag och min kille resonerade så för det priset kunde jag lika gärna beställa flera stycken, se vilken jag tycker BÄST om när dom kommer och gillar jag dom ej så säljer jag dom och kan då kolla i någon butik. Förlorar ju inget på det Så sitter nu bara och väntar på att få hem dom- Borde komma vilken dag som helst nu *flinar* Lite spänd e man allt. *S* Har du ordnat med klänning och så eller väntar du?

• madelyn

C.T.

Ja kyrkorna bokas verkligen upp på en gång! Kyrkan där vi ska vigas har dessutom bara vigslar på lördagar: 4 st varje lördag... Taight schema!!!

• Bridecilla

Hanochjag
    ah, smart! vad spännande!! vad för typ av klänningar är det? var har du beställt dem?har hört talas om många brudar som ropar in många saker på e-bay. ngt du har testat?
    Jag vet exakt vilken klänning jag vill... i huvudet... har dock inte sett en exakt sådan ännu. funderar på att låta sy upp en. annars får jag köpa en och få den ändrad. alla dessa beslut :)

• bröllops häxan

Vi bokade våran kyrka i dag!!!!;)
    Det blir Borgsjö kyrka. Från 1700talet. Jätte fin... *l*
    Trevlig helg tjejer.....:)

• Bridecilla

CT
    GRATTIS GRATTIS!!!
    vad roligt!

trevlig helg du med!

• HanOchJag

Bridecilla nää budgivning har jag aldrig arit med på. Dom klänningarna som jag köpt kostade ca 50 dollar /st. = 460 kr eller nåt när jag köpte dom. stores.ebay.com/ZhenCangArt_W0QQssPageNameZstrkQ3amewaQ3amesstQQtZkm länken till hon som jag köpte från. Kanske du kan hitta nåt där inne som är liknande det du vill ha

C.T Grattis. Vad kul. Nu är väl värst "ångesten" borta

• Bridecilla

hanochjag
    kul! vad många klänningar det fanns där! å vad billigt! men hur gjorde du med storleken? det står ju custom. innebär det att man får beställa vilken storlek man har eller att klänningen finns i en redan "fixed" storlek? *sugen*

• HanOchJag

Costum maid är att dom syr den SPECIELLT för dig
    Med storleken så gjorde jag så att jag beställde efter mina egna mått. Har SÅÅÅ skev kropp att jag inte kunde välja en storlek. Utan jag är säkert 3 olika storlekar-Och hon tog emot beställningen utan några som helst problem- det enda är att är man "stor" som jag. Typ 44-46a så kostar det typ 2 dollar extra för varje storlek över 14 eller 16-men det är endå jätte billigt

• Bridecilla

det låter ju helt suveränt!!
    ska kolla på det när det blir dags (vill försöka komma ner en storlek innan jag börjar kolla)
    hur sökte du upp detta? gick du in på e-bay eller?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006