26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
ja jag gick in på ebay och skaffade ett konto för om man skaffar ett konto så kan man lägga in klänningar där som man är intresserade utav Spelar ingen roll om det är budgivning på klänningarna eller om det är vanliga priset (hoppas du fattar vad jag menar) men sen när det börjar närma sig sista dagarna på dom klänningarna så blir du meddelad det på din mejl.
Bara så du vet så tar det ett tag att få klänningarna. Mina 2 var färdig sydda på 10 dagar men överföringen av pengarna tog nästan 1 vecka och sen tar leveransen 25- 35 dagar. Så du inte köper försent menar jag och kanske inte hinner få den du vill ha
JAg beställde mina klänningar i september eller om det var augusti och jag väntar fortfarande på att dom ska komma. Så räkna lätt med ca 3 månader om du beställer från samma tjej .
helt suveränt!
du måste berätta hur de blev när du fick dem!!
jag får väl börja pröva mig fram i mars ngn gång!
ha en kanon helg!! (jag har inte tillgång till dator under helgen)
Bridecilla ja det samma
LOVAR att jag kommer skrika ut det här på BT varesig dom e super fina eller ej
kanoners Hanochjag!!
förresten, festen :) *rimmar* är det catering eller finns det kök å service där?
Bridecilla Finns ALLLLT därför jag vill ha den. Det finns kök men man kan även anlita catering. Det finns bar/bardisk.Djbås med all utrustning. Scen med högtalare osv. Garderob.En cafe del som för oss blir för ungarna med tv/dvd och för dom lite äldre som tycker vi väsnas för mycket
DEN e PERFEKT
hanochjag
haft en bra helg?
oh, vilken kanonlokal!!
dyr lr?
Hej tjejer!
Hur går det med planerandet inför den stora dagen?!
åh, jag tar det lite lugnt ett tag nu, men kyrka, lokal och fotograf är bokade!
själv då?
Jag tar det oxå väldigt lugnt med planerandet, inget direkt nytt just nu. Ska däremot gå på bröllop senare i höst- det ska bli väldigt kul!
Bridecilla ja eller hur
Kostar 5900. För lördag kväll. Men sist så sa han till mig att eftersom det är i Augusti så har dom ingen aktivitet där så då kan vi få nycklarna på fredagen och lokalen ska vara utplockad på söndag innan kl 12 har jag för mig. Så 6000 för 3 dagar e heeelt rimligt
Pratade med dom som syr mina klänningar och jag ska ha dom om allt från 2- 10 dagar *skriker*
Dom kan komma redan idag