• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • HanOchJag

Så nu har jag skickat bilderna till dig
    Enjoy

• Bridecilla

ja, de var kanonfina!!!
    har du bestämt dig?

• Aug 2006

Vi ska oxå gifta oss den 26/8 i Borås. Kyrka bokat, ringar och skor fixade. Har börjat kolla på klänning men det är svårt!

• Bridecilla

grattis!
    har du kollat på lokal då?

• malla b

Ska oxå gifta mig den 25/8! Jag har fixat kyrka, datum och tid men lokal är svårare. Vill gärna ha festen på nån fin herrgård men det finns inte så många häromkring. Ska åka runt nästa helg och titta.

• Bridecilla

malla b,
    26:e menaur du lr :)

var ngnstans i sverige gifter du dig?

• HanOchJag

Bridecilla ja jag tror att jag har bestämt mig. Det blir nog den som"låg på" sängen. Den är inte så fluff
    Fast å andra sidan så får vi se. Ska ju ha 2 vigslar så man kanske ska ha en på varje vigsel. Men men det återstår att se

• Bridecilla

hanochjag
    bra val, den gillade jag också!
    men den andra är också fin.
    varför två vigslar?

• HanOchJag

Bridecilla min blivande man är från Iran /Pakistan och vi kommer att ha både en kyrklig vigsel och en muslimsk vigsel. Kände att det passade oss då vi båda vill "hedra" våra föräldrar och inte utesluta nån kultur eller religion. För mig och honom är det viktigaste ju att VI blir man och hustru. Men vill ändå visa lite respekt och så till våra familjer

• Bridecilla

Hanochjag
    spännande!! vad gör man på ett muslimskt bröllop? vad för mat är det, ngra speciella seder etc?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006