26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
ja, var du inte ledsen för det...
hade inte mamsen haft ngn så hade jag nog inte val en riktigt likadan... som tur är är det ingen spets på hennes... men den är fin!! annars hade jag nog inte haft den..
Nää då ingen fara. Känns bara som det varit lite lättare om hon haft en Då hade jag inte behövt bekymra mig för det OXÅ. *bläk* Börjar tröttna på det här nu
känns som hjärnan går på högvarv hela tiden men jag kommer ingen vart.. Förhoppningsvis så släpper det imorgon efter vi varit och kollat lokalen.
don't worry, vi hinner säkert gå igenom både highs and lows dessa 10 månader som är kvar!! ena stunden känns det jätteskojigt och pirrigt och underbart å andra stunden vill man bara skippa hela rasket och stick till Las Vegas å gifta sig i elviskostym... typ :)
säkert helt normalt :)
Bridecilla,
Ja det hade väl varit kul med ett Las Vegas- bröllop! Min m2b vill göra det iaf. Jag har sagt att vi kan åka och förnya våra löften nån dag- vill ju väldigt gärna åka till Las Vegas och vad kan vara mer klyshigt än att besöka ett litet drive-in chapell?
visst är det härligt kitschigt!!
skulle inte vilja välja bort det svenska stora men som du säger att förnya löftena eller ngt sådant hade varit coolt!
bridecilla,
Ja jag hoppas på att få göra det nån gång
Bridecilla ja eller hur. Just i den svackan tror jag att jag är just nu. Och bättre blir det ju inte nu när M2b är i norge över veckorna och jobbar,.Kommer bara hem över helgerna och det känns som att man vill göra annat mys än att bara diskutera bröllop när han är hemma.
Men men det är så det får vara ett tag.
Skrev ju helt fel, inte imorgon vi ska kolla lokal. det är ju fredag. Hmm heeelt borta denna veckan
hanochjag
men ni måste ju inte bestämma allt nu...
låt det ligga ett tag ngn månad eller så, vi har ju så gott om tid!
du har ju nästan allt färdigt nästan.
låter du det vara ett tag så blir det nog snart roligt igen!!
alltid trist när de åker ifrån en!
Nästa vecka är det jag som åker dock... ska till croatien och slovenine med jobbet. ska bli så himla kul!
Bridecilla åhh va mysigt. Som det verkar nu så kommer vi antagligen att kunna följa med M2b till Trondheim näst nästa vecka. Ska bli såå skönt. Även om vi kommer att tillbringa den största tiden på hotellet. Men det gör inte så mycket. Vi får iallefall kvällarna tillsammans alla 3
alla 3? har ni barn tillsammans?
jag har en bonus son (dvs m2b's son) på 8½ :)
han är världens sötaste!