• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Bridecilla

ah, fick en stor laddning bröllopstidningar i helgen!! härligt att man har så mång vänner som har gift sig :)

hänger inte riktigt med... nya inbjudningar? ska ni inte skicka alla på en gång? misstänka?
    Oj OSA 5 månader innan bröllopet... shit, ni är verkligen ute i god tid! :)

• madelyn

Hej på er allihopa!
    Nu är jag tillbax från en 2 veckors härlig solsemester.
    Har inte läst nånting här på tråden- hoppas allt är bra med er. Hur går bröllopsplaneringen? Det e ju bara 285 dagra kvar för oss nu!!! *fniss*

• Bridecilla

hej å välkommen hem!!
    hoppas att ni hade det härligt!!
    Var i thailand var det ni var?
    planeringen ligger lite still för mig just nu... fast man får ju en massa idéer hela tiden! bläddrar i tidningar, surfar å så...
    shit 285 dagar... känns som om det är helt nyss det var över 365 :)

• madelyn

Bridecilla,

Ja precis, det var i Thailand vi var.
    Visst känns det som alldeles nyligen som det var över 300 dagar kvar!
    Vår planering har stannat av lite oxå- men det sätter nog igång igen efter nyår

• Bridecilla

madelyn,

nej alltså var i thailand var ni :) ?

jo, så känns det här också...
    men förut tyckte man att man var ute i löjligt god tid, men snart är det "okej" att hålla på med allt... man behöver liksom inte ursäkta sig för alla att man redan har satt igång :)

• madelyn

Bridecilla,

HAha, jag e lite trött
    Vi var i Phuket.

• Bridecilla

haha, lätt hänt!

åkte ni runt ngt, eller stannade ni där?
    vi har nämligen bestämt att vi ska på b/resa dit, så jag vill ha all input från alla som rest dit!! :)

• madelyn

Bridecilla,

Nej denna gång stannade vi bara i Phuket. Men jag har även rest runt i Thailand lite- jättekul! Åkte då till Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao- jättefina öar allihopa och det är verkligen superbilligt att leva ute på öarna.

• HanOchJag

Bridecilla ja asså alla som man kanske inte kan bjuda somtyp får blir 2a sortering
    Så menade jag.

• HanOchJag

madelyn välkommen tillbaka Håller med dig helt om att slippa ursäkta sig för att man håller på att planera. Alla som jag känner tittar lite misstänktsamt på mig när jag berättar allt jag hunnit med,.
    Men jag har ju nästa 2 bröllop att planera. Då traditionerna mellan mig och min kille är sååå olika.

Härligt med resa Vill oxå. Har ju inte ens börjat snacka om b/resa ännu.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006