26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
hur träffades ni?
På dåvarande jobbet. Ni då?
samma!!
han har hand om kvalitet och jag hade en kund som klagade.... sen lite mailkontakt, som gick över i mer och mer personlig kontakt å sen lunch å sen var jag fast :)
Bridecilla,
Ja, jag fastnade oxå snabbt för min m2b- kärlek vid första ögonkastet!
madelyn hur länge har du och din M2b varit tillsammans?? vart kommer ni att gifta er och alla dom där andra frågorna?
På fredag ska vi och kolla på lokalen igen M2b har ju inte ens sett den utan litat på min åsikt
Ska bli såå mysigt att gå dit och glo. Kunna planera lite mer och tillsammans kunna föreställa oss bordsplacering osv.
kul!!
vi var och kollade för ett tag sedan. min m2b hade heller inte sett den... men han tyckte den var så fin så fin! speciellt trädgården och terassen!
HanOchJag,
Vi har varit tillsammans i ca 2 ½ år. Vi ska gifta oss i Allhelgonakyrkan, Stockholm. Ni då?
madelyn vi kommer att gifta oss i Sankta Birgittas kapell /Göteborg.
Oj oj oj kom på att vi måste ringa och fixa med präst
Hade jag glömmit ju.
Bridecilla vart var det ni skulle ha mottagningen
Tror vi snackat om det men jag e GLÖÖMSK.
hanochjag
vi ska ha den på ordenshuset på lennart torstensons gatan i Johanneberg (wänskapsbrödernas) en stor gammal tegelvilla som vetter ner mot näckrosdammen. kanonfint! det är ett helt koncept, så tyvärr kan vi inte göra en tysklandsresa å shoppa bar :)
appropå präst, jag får inte reda på förrän i mars om vi får den prästen vi vill ha...