• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • September06

Jag !!!!! Blev bestämt helt säkert igår att den 26&8 2006 blir jag Fru *jippi* .Har bokat kyrkan, lokalen, catering, snälla är det något mera som är brottom med att boka ????

Kram E.

• Bridecilla

Nu är jag tillbaka igen :)
    Hanoch jag
    shoppa lite för mig också!!

Längtansfullbrud
    välkommen!! det är nog världens bästa datum!!
    Faktum är att min syster gifte sig år 2000på samma dag, fast det insåg jag inte förrän kyrkan var bokad :)

September 06
    nej, du har hunnit rätt bra på vägen, det ända skulle väl vara att du börjar kolla runt efter en fotograf.

• September06

Bridecilla

tack, har börjat kolla, och men ingen är bokad än, den finns en djungel där uta av fotogafer.

• Bridecilla

september06
    var ngnstans gifter du dig...

• September06

Bridecilla ;
    I Örebro, en mindre kyrka som heter Almbykyrka det är jättefin . Vär väldigt nöjd med den.
    Och vart ska du gifta dig ??

• Bridecilla

jag gifter mig i göteborg, i örgryte nya kyrka. den är eg. stängd på sommaren men vi fick ok från kyrkoherden för ett tag sedan. blev jätteglada :)

hade du gift dig i göteborg hade jag kunnat rekommendera en fotograf...

• HanOchJag

Bridecilla rekomendera rekomendera rekomendera Vi har inte bokat någon fotograf ännu.Hmm kanske dags för det eller??

• Bridecilla

HANOCHJAG
    ja, det kan nog var dags att börja kolla.
    vi har bokat en kille som heter Adam Lundquist: www.fotosidan.se/gallery/view.htm
    kolla portfolio / Bröllop & Högtid
    jag gillar hans grejer, de är lite annorlunda (paret på skroten är ett par kompisar till mig...
    vi har träffat honom och han verkar helt kanon, tyckte att vi klickade kanonbra!

• Bridecilla

nej förlåt inte portfolio / bröllop högtid... du kommer rätt in på bröllopsbilderna...

• HanOchJag

Aha. Kollade runt. Jätte fina bilder
    Är han /dom dyra eller "normal"pris??

Svar på tråden 26:e Augusti 2006