20060506 Våran tråd
Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...
Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...
Testar om detta funkar, här kommer i så fall en (dålig) bild på min ring!
groups.msn.com/FamiljenMalmqvist-Willander/brllopet.msnw&PhotoID=69
jätte vacker!!
nenne ha en fin dag.
Jag har en schalin Florens till förlovningsring men vi har inte hittat vad vi vill ha för vigselring. Vet inte riktigt vad som passar till.
Vi har tittat på flera ställen i Skåne, men inte hittar riktigt rätt (jo, om vi kunde lägga obegränsat med pengar på ringen..)
Satt och surfade runt på internet och hittade "min" ring.. Har pratat med guldsmeden flera gånger och fått superbra hjälp. Sedan vet sambon såklart min smak och vad jag är ute efter. Hade ringen visat sig vara helt fel, hade han inte köpt den.
Tack!
www.familjeliv.se/krypin/svensk_i_oslo/galleri.php
här e min...den med stor sten e förlovningsringen
Superfina. De kommer säkert se superfina ut tillsammans!
Kan tyvärr inte ha sten som "står upp" på min ring, använder ofta handskar i mitt jobb och har mycket fysiskt krävande jobb. Därför hade jag inte så mycket att välja på.
Din ring var dock, som sagt, superfin!
tack tack....
ringen är inte så hög, så den funkar för mig.
Hur stort bröllop ska ni ha? tema, färger,
klänning??
Vi blir troligtvis mellan 65-75 personer, blandat vuxna/barn. Jag ska ha en klänning i ivory i sjöjungfrumodell. Den har jag hängande i gardroben, men har inte fotograferat den ännu.
Temat är vinrött/beige (vitt-ivory). Festen ska vi ha i en gammal loge och vi ska ha buffé. Enkelt och gott med mycket vin och annat gott. Dans/musik/shower! Kul fest helt enkelt, inget stelt i alla fall!
Ni då?
vi ska ha runt 55 gäster till middagen, och så kommer yttligare 20 till senare.
kläder oc lokaler såg du väl kanske
på läken.
tema är lila nyanser och creme.
glädjer mig massor, men det är mycket plnering.
varför gifter ni er 6 maj?