20060506 Våran tråd
Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...
Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...
Hej tjejer!! Är det någon här i dag? Har ni hunnit göra något i helgen? Vi har planerat buffé, kom på att det passar oss bäst. Jag tror vi kan få en del hjälp av min mamma. Sen har vi kollat lite på ringar, men inte hittat vad vi vill ha. Kram på er
min mamma och min m2b fam puscher för buffe...förstår inte varför? Hade vi haft ett mindre bröllop hade vi självklart haft det. Men men 55 personer ser jag bara för mig kaos. Varför kan inte de bara glädja sig för oss och stötta oss. Det har gått över till tjat!!! uff...
Men förrutom det går det bra. Stackars m2b är på akuten, han har skadat sig under sista innebandymatchen...sitter hemma och väntar på han. sen ska vi ut och gå en tur.
Hur går det för er? Stilla stående nu...tar väl si upp efter nyår när man kan planera detaljer, få gjort prövefrisyren, smink...
KRAM PÅ ER
Gick det bra för honom på akuten?? Jobbigt när folk tjatar. Vi har inte berätat för våra familjer än. Men jag pratade med en kompis i går som gifte sig i april och vi ska få låna vita lakan som dom hade till dukar och skålar till bordsdekorationer med små stenar i. Vi ska till Stockholm i helgen och tänker då kolla lite på klänningar.
Kram
Det var väl bra och dåligt. Bra att inte armen var bruten...men tyvärr så var en del av muskeln avsliten...uff Sjukskriven i 2 veckor, men du kan han pyssla med bröllopet...eller inte ha ha.
Så bra att du får låna såna ting, små ting drar fort upp kostnaderna. hur kan ni INTE ha berättat för familjen? Jag kunde knappt hålla inne före vi förlovade oss. Vet inte ens de närmaste?
kram
Min m2b vill att det ska bli en överraskning. Men dom vet att vi ska gifta oss men inte när. Jag har berättat för en kompis, hon som jag får låna saker av och sen m2b´s bästa kompis med fru vet om. Men vi vill göra vårat bröllop som vi vill ha det utan en massa åsikter som det säkert kommer att bli. Sen vill jag överraska mina kompisar som tror att dom inte är bjudna med att ha en tjejfika och då lämna inbjudningarna. Ska bli kul att se deras min.
de blir nog jätte överraskade! älskar sånt, det e det jag saknar mest med att inte bo i gbg längre!
Jag har äntligen hittat en frisyr jag tror kan passa mig. har verkligen haft svårt att hitta "the one"
Men denna gillade jag, men ska inte ha den stora blomman. tänkte ha små pärlor ii stället...
www.familjeliv.se/krypin/svensk_i_oslo/galleri.php
kram
Åhh vad fin frisyren är.. Riktigt läcker.. Jag har inte bestämt mig vad jag ska ha för frisyr än. Har du bokat frisör?? Kram
jag har snackat med några tjejer som jobbar på frisörsalongen vägg i vägg där jag jobbar. De ska kanske göra det "privat"...så då blir det lite billigare.
Vad för slags hår har du då? Mitt e inte sååå lång, behöver nog löshår oxå!
Jag har typ till axlarna så jag tror att jag ska halvt uppsatt. Men vill kolla med frisören först... Jag har kollat med en frisör men hon skulle kolla om hon hade tid då... Jag hoppas det för hon gör tydligen mycket brud...
jag har helt enkelt inte råd att gå till frisören här. ca 600kr för prövetimen och sen 1800 för uppsättningen. Dessutom vill jag ju att min tärna ska få lite ompyssling oxå...
Idag ska jag börja göra inbjudningskorten...efter många om och men.