• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • nenne75

Åhh vad kul.. Det kommer nog att kosta ca 2500:- tror jag. Ganska dyrt men jag känner tyvärr ingen som kan fixa det annars. Åhh vad kul att göra inbjudningarna. Hoppas det går bra.
    Kram

• oslo brud 6/5/6

när ska du dra till stockholm? âr det bara för att kolla på klänningar? har du sett ut nån speciell....eller nån speciell fasong?

• nenne75

Jag ska till stockholm i morgon. Vi ska gå på musikal och shoppa lite... Tänkte då även kika lite på klänningar. Ska bli himla roligt...

• nenne75

Jippi!! Nu har jag köpt klänning!! Det blev absolut inte vad jag tänkt mig men den var jätte fin. Vad har ni gjort i helgen?? Kram

• oslo brud 6/5/6

VA!!! bild,bild, bild!!!!!!!!!

Grattis förresten hihi

vi har slappat, gått promenader i det fina höstvädret! och nu har vi suttit heeela kvällen och skurit till inbjudningarna...inte kul!

Kram

• nenne75

Jag kan länka till en bild på Nixas hemsida. Jag tror att det är en nr 285. Jag skulle ju absolut inte ha släp och kunde bara tänka mig sjöjungfrumodell.:) Men men...Köpte även ett par skor för halva priset och klänningen var det 30% rabatt på så det kändes som fynd.
    Lät inge vidare med att sitta och skära till inbjudningar...
    Kram

• oslo brud 6/5/6

den var underbar. fortfarande enkel och ren i linjerna...gjädjer mig till att se de färdiga bilderna i maj...

• nenne75

JAg var och hämtade den i dag.. Så himla kul.. Så nu ska den hänga i garderoben i nästan 7 månader. Jag kommer kolla på den varje dag:)

• nenne75

Nu såg jag att det var Nixa 334 den finns under brudkläder här på BT. Det är pärlor på broderierna. Syns inte så bra. Jag är verkligen hur nöjd som helst. Skorna är av märket Shades nr 348. Kram

• oslo brud 6/5/6

Jätte fin den med!! Du är säkert förnöjd...ska din m2b få se den? Ray har sett min, men inte på.

Vi har nog bestämt oss för en liten weekend bröllopsresa. Paris, Rom eller Madrid! Jag e ju oxå super sugen på disney land!! Får se vad det blir det. Vilka reser ni med?

Svar på tråden 20060506 Våran tråd