• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • oslo brud 6/5/6

är alla helt inne i planeringen?? e det bara jag som stoppat upp? jag e i 100 inför julen nu, fyllde 25 i måndags oxå. Vågar inte tänka på vad jag har kvar att göra thi hi

• Meeela

Hejsan! Jag har nog iaf stoppat upp alla bröllopsförberedelser nu före jul! Tar nya krafter efter skall vi hoppas! Men boka frissan måste jag göra denna vecka!!!

• oslo brud 6/5/6

jag förstår inte varför man ska boka frisör sååå tidigt innan?! e det om det är mindre salonger med få frisörer? Kan inte tänka mig att jag måste boka redan nu...men det kanske e jag som e ute och cyklar hiihi

• nenne75

Jag har oxå stannat upp för julen kommer väl igen efter jul igen. Här i Uppsala måste man boka tidigt om man vill ha någon speciell frisör. God Jul på er alla om vi inte hörs innan.
    Kram Nenne

• Meeela

oslo brud 6/5/6

Det är så att jag bor i en liten stad och för att få just den frisören som jag vill ha måste jag boka redan nu!!! Men det är väl inte så bråttom i större städer!!!

• oslo brud 6/5/6

ahhh...då hänger jag med!!
    Jag tror jag kanske i alla fall ska hittat mig en frisör. Illa om jag springer runt som en yr höna sista veckan.

Jag har inte längre "the feeling", just nu verkar det inte verkligt...och DET göt mig nervös.. uff Nån annan?

• nenne75

Samma här.. Har tappat inspirationen just för tillfället, men den kommer nog tillbaka efter jul. Känns som om man har så mycket annat att tänka på inför julen. Vi ska snart skicka efter inbjudningskorten, det ska bli riktigt roligt att se dom. Maria hur har det gått med tärnan som avsade sig uppdraget? Har du pratat något med henne??

• oslo brud 6/5/6

nenne

Ja, vi har pratat, men hon kom bara med massa löjliga ursäkter! Hon kunde inte förstå att det var sättet hon sa d på som sårade mig! Vet ju att hon har egna prob, men vi ska ju liksom vara "bästa" vänner.

Jag har i alla fall frågat en annan väninna och hon blev jätte glad. Hade stor fest i lör (firade min födelsedag) och då kom hon (förra tärnan)jätte konstig stämning och vi pratade nästan inte. Allt detta känns så onödigt, men men. Ibland går d inte som planlagt.

Kram på dig

• oslo brud 6/5/6

Vad ska ni ha över klänningen? eller går ni ut ifrån att d e varmt nog att bara ha bröllopsklänningen? Har tittat på några schalar och liknande...men finner inget fint. Min m2b påpekade lite fint att det faktiskt har snöat i maj några ggr!! Ve och fasa....jag har sett för mig stålande sol och 18 grader

• S&F

Det problemet kom jag också på häromdagen... Shit, det kan ju vara riktigt kallt i Maj och jag har inte för mig att jag brukar gå baraxlad i början av Maj..

Nä, en cape/sjal eller fin jacka måste införskaffas. Vet dock inte vad.

• nenne75

Åhh hjälp det har inte jag tänkt på..
    Måste nog ta mig en funderare på detta. Jag har funderat att ha en sjal innan men om det är kallt hjälper säkert inte den.
    Maria: Jobbig situation med din kompis, hoppas att hon inte förstörde din födelsedag.
    kram Nenne

• oslo brud 6/5/6

oops hoppas inte jag rörde runt för mycket nu...vi håller tummarna för fin väder tjejer!!

Nenne: Tack för omtanken...jag hade jätte kul ändå. Härligt att veta att man har andra vänner som ställer upp.

Svar på tråden 20060506 Våran tråd