• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • oslo brud 6/5/6

kos er...som vi säger i norge.

• oslo brud 6/5/6

Så var det måndag igen...uff!
    Jag har nästan inte sovit nånting, har grubblat över bordsdekorationerna. Och när jag väl kommer igång kan jag inte sluta. Tror det blir glasskålar med ett stort vitt ljus i, med cremvita rosor och små lila blommor flytandes runt. (eller det kommer an på str, kanske de bara ligger still) ...

Hoppas vi hörs senare, kraam

• nenne75

Hahaha känner igen det där att bara ligga och fundera ut saker. Själv väntar jag på besked från vigsel förrättaren om Rådhuset är ledigt när vi vill. Kram

• oslo brud 6/5/6

har ni inte fått beskjed än? eller e det bara klockslaget som inte e bestämt?

• nenne75

Vi bokade inte förrän igår. Men vi hoppas att det är ledigt. Jag tror att vi kan få vår dag men är inte säker på tiden. Men det ska ju gå fort på borgerlig vigsel så jag tror dom tar ganska många par per dag.

• oslo brud 6/5/6

ok...men då håller vi tummarna!!!

• oslo brud 6/5/6

hallo hallo...har du hört nåt från rådhuset än?

• nenne75

Nej!!! Jag blir helt galen på att dom inte hör av sig. Jag tänkte ringa på fredag om jag inte hört något. Man vill ju veta så fort som möjligt.

• oslo brud 6/5/6

ja det förstår jag. Har ni nått back up datum?
    Varför tar det så lång tid tro? Skulle d bara inte se om det var upptaget eller inte?

• nenne75

vi kan eventuellt tänka oss att gifta oss på söndagen. Jag trodde hon skulle höra av sig i går. Hoppas på svar i morgon...

Svar på tråden 20060506 Våran tråd