• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • oslo brud 6/5/6

Nu har jag vart och shoppat lite. Finns så mycket fint jag vill ha....men måste ju spara så mycket som möjligt till bröllopet!

Nenne...vart går bröllopsresan?

Imån har vi vart förlovade ett år!!! Wohoo..tiden går fort

• nenne75

Bröllopsresan går till Malta. Ska bli himla roligt och skönt att åka. Grattis på ettårsdagen. (En dag för tidigt)

• nenne75

Din länk fungerade inte men jag hittade en annan i tråden. ÅHHHH vad fin dom blev. Riktigt avundsjuk blir jag. Jag blir så ledsen att jag inte vet hur man gör i photoshop.
    Ha en trevlig kväll.
    Kram

• oslo brud 6/5/6

Så bra att du gillade dem.
    Om du har photoshop så bara prova dig fram. Det är inte så svårt. Printade det på ett genomskinligt papper...jätte fin effekt!

• oslo brud 6/5/6

hallo nenne...
    såg dig i ett annat innlägg. Hur står det till? slutat för dagen?

• nenne75

Hallå!
    Japp jag slutade 9 i morse. Jag jobbade natten till i dag. Nu är jag ledig till på torsdag. Jag måste ju ut och kolla om man hittar något roligt på BT. Själv då har du hittat något kul i dag??

• oslo brud 6/5/6

vi har fått in jätte fint bordspynt på jobbet...pärlor på nät...kanske d blir det i stället hihi

vad jobbar du med?

• nenne75

Det lät häftigt. Har du någon bild på det?? Jag jobbar på ett gruppboende. Vad jobbar du med??

• oslo brud 6/5/6

jag jobbar på kremmerhuset. En blandninga av indiska och åhlens...massa fina ting. ska ta en bild så snar jag kan...

Svar på tråden 20060506 Våran tråd