• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • nenne75

Jippi!!! Nu har vi fått bokningsbekräftelse på vigseln så det blir 060506. Jag har även hunnit boka fotograf. Har du hunnit göra något??
    Kram

• oslo brud 6/5/6

så kul!!! GRATTIS!!!
    vi har bokat buss som ska frakta gästerna från kyrkan till lokalen.
    Har beställt allt material till inbjudningskorten...så när det kommer ska jag börja med dem!

Skulle egentligen åkt hem till gbg över helgen. Men våran bil strejkade! SURT!!!

• S&F

Hej 6e maj brudar!
    Min älskling har varit iväg i två veckor och han kommer hem ikväll!! Han har dessutom med sig min vigselring som en guldsmed i Sthlm har gjort.
    Fick veta av min pappa att vi (helt av en slump) valt samma guldsmed som pappa och mamma!! Vi bor i Skåne (det gjorde dom med) och när pappa studerade i Sthlm, köpte han ringen där till mamma. Nu studerar min sambo där och han köpte ringen på SAMMA ställe. Vad är de oddsen?

Ödet?

Är sååå spänd på att få prova den!

• nenne75

S&F:
    Åhh vad kul. Spännande med vigselringen. Vet du hur den ser ut? Snacka om ödet.

• oslo brud 6/5/6

ja hur ser den ut? och nenne hur ser dina ringar ut?

• S&F

Det är en kraftig 4 mm vitguldsring med 12 små diamanter i en rad (6 st dubbla stenar). Den är hur fin som helst (på bild i alla fall). Sambon har sagt att den är supervacker!

• S&F

Ska kolla om jag kan lägga upp bild på ringen. Är lite kass på sånt, men vänta så ska jag försöka..

• oslo brud 6/5/6

åhh...du har inte sett den själv än? hur kommer det sig att han köper de i stockholm och inte ni tillsammans i skåne?

• nenne75

Hoppas du får sakerna snart så du kan sätta igång. Vi har inte bestämt än om vi ska göra egna eller köpa inbjudningskort. Jag tror att jag vill göra egna. Nej nu ska jag i väg och jobba... Trevlig kväll allihop!!!

Svar på tråden 20060506 Våran tråd