• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • nenne75

Vi ska gifta oss i Sigtuna rådhus. Det blir ett litet bröllop med ca 20 gäster. Vi ska ha våra föräldrar och syskon plus våra närmsta kompisar.

• majbruttan

Här är en till med samma datum

Var ska ni gifta er?

• oslo brud 6/5/6

sånn var det ju...men oansett storlek eller plats så tror jag det blir en av de bästa dagarna i ens liv!!

Jag ska gifta mig i oslo, ville helst gjort det i gbg. Men vi har flest gäster från oslo. dessutom e mormor norsk och hon skulle vilja se "hemmlandet" en sista gång (så sa hon det)

Men det ska bli väldigt spännande...är i full gång...men känner mig redan lite stressad hihi. Bara för det att jag inte klarar av att bestämma mig om nåt.

Men har fått planlagt grunderna i alla fall...resten kommer väl.

Är det nån av er maj brudar som räknat på hur många dagar det e kvar. jag tappar räkningen varje gång hihi

kram maria

• nenne75

tror att det blir 228 dagar!!!! Jag längtar verkligen. Jag tror som dig Maria att det blir den bästa dagen i ens liv. Jag längtar till januari då jag ska beställa min klänning. Har ni andra redan köpt era??

• oslo brud 6/5/6

jag köpte min på en auktion,, utropspris 1kr...skreddarsydd...så jag la in ett bud och VANN....
    den hänger här i garderoben, kan inte låta bli att tjuvkika heela tiden. Ray (min m2b) hotar med att gömma den, så jag inte tröttnar på den innan bröllopet.

så här ser den ut....www.familjeliv.se/krypin/svensk_i_oslo/galleri.php

• nenne75

Vad betalade du för den?? Den var otroligt vacker. Jag gillar dina trycksaker. Önskar jag med kunde använda photoshop men jag får väl tvinga m2b att hjälpa mig.:) Jag har skickat efter ett provkort men jag är inte riktigt nöjd med det. Skulle kunna tänka mig att göra egna.

• oslo brud 6/5/6

betalade 2300kr inkl frakt!!

du kan ju kanske göra några enklare kort i print...tror du kan använa de samma typsnitten där!

• nenne75

åhh det var billigt. Alldeles lagom pris. Min kommer att gå på ca 2900:- inte alltför dyrt tycker jag.

• oslo brud 6/5/6

vad ska du har for klänning...? har du nån bild?

Nu drar jag iväg till jobbet...ses kanske sen. kram

• nenne75

Jag ska ha en Nixa topp 836 och kjol 689. Finns att se på nixas hemsida. Vi ses sen...

Svar på tråden 20060506 Våran tråd