• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • nenne75

Det var inte farligt dyrt tycker jag. Otroligt att vi är inne här samtidigt i dag.:) Vi brukar ju ha en förmåga att missa varandra. Men tyvärr måste jag logga ut snart. Vi ska få hem en massa folk. Fick jag välja skulle jag sitta här hela dan.:)

• oslo brud 6/5/6

det går bra...ska på bröllopsmässa nu!! kanske vi hörs imån...kram kram

• nenne75

Ha så kul på mässan hoppas du får lite mer inspiration som du kan dela med dig av senare. Kram Kram

• oslo brud 6/5/6

god eftermiddag/afton...nån hemma?

• nenne75

Japp är en snabbis inne på BT. Måste ju kolla läget. Var mässan bra??

• oslo brud 6/5/6

nja...den var väldigt fokuserad på kläder. Har ju redan köpt dem...så nej. hihi
    får fortsätta surfa efter ideer här inne.
    hur har din helg vart då? kommit på nåt nytt iför den stora dagen?!

• nenne75

Nej men vi har skickat iväg ett mail och beställt tid för vigsel. Sen har vi kollat upp vart vi ska åka på bröllopsresa. Ska nog boka i veckan om vi får bekräftelse på att datum och tid är bokat på rådhuset. Själv då??

• oslo brud 6/5/6

da hade erbjudande på ikea på värmeljus. 100st för 5kr så vi har köpt 1200 st hhihih

Åhh..bröllopsresa, vi dreglade efter det tidigare idag. Vart ska ni åka?? för oss blir det nog ingen. ska köpa bil istället.

• nenne75

Vi ska åka till Malta. Hotell Corinthia Marina blir det. Det ska bli skönt att komma iväg. Jag längtar som bara den. Ibland känns det så långt kvar till maj. Nej nu ska vi åka till en kopis på middag. Ha en bra kväll. Kram

Svar på tråden 20060506 Våran tråd