• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • oslo brud 6/5/6

Hej hopp...några 6/5/6 or här???

• nenne75

Nu är jag här!! Har precis kommit hem från jobbet. Är någon här??

• oslo brud 6/5/6

nenne 75...vi missar varandra hela tiden!!

kram maria

• nenne75

Nu är jag här.. Är du kvar??

• oslo brud 6/5/6

vad ska din hubbe ha på sig i bröllopet?

Vi ska ut och kolla på kläder till han idag. Har oxå valgt catering och fixat en buss som kan köra oss!

Det enda jag inte funnit är en fin bil som kan köra oss efter. det e så dyrt här i norge. måste betala 4000kr för en veteran bil i några tim...hutlöst!! hihi

• nenne75

Vi tror att det blir kostym för honom. Vi har inte kollat än. Sen har vi inte diskuterat vad vi ska åka i. Det är en bra bit mellan rådhuset och där vi ska vara sen. 6 mil tror jag. Nej nu måste jag gå till jobbet.... Vi kanske ses i morgon... Lycka till med letandet av kläder i dag... Kram

• S&F

Jag har köpt en superfin klänning från designern Hervé. En sjöjungfrumodell i ivory. Vill inte ha en massa fluff, fluff men ändå en brudklänning. Till det ska jag ha en låååång slöja (går ner till släpet). Vill ha en sådan gammeldags slöja som min farmor hade (den finns tyvärr inte kvar..). Köpte en liknande.
    Min blivande ska ha frockcoat troligtvis. Tycker det är stiligt. Bestman likaså.

Tärna och tre brudnäbbar ska kläs i vinrött!

Längtar!!

• oslo brud 6/5/6

S&F
    ska ni ha ett stort bröllop? vart ska ni gifta er?

Maria

• S&F

Nja, stort och stort. Lutar åt ca 60-70 personer. Vi ska gifta oss i Stora Råby kyrka i Lund och festa och äta på Logen i Lund.

Ni då?

Svar på tråden 20060506 Våran tråd