• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • oslo brud 6/5/6

stavar som en kråka hihi

• nenne75

Kul. Måste finnas massor med roliga saker där till bröllopet. Ska bli kul att kolla på bilderna sen..

• nenne75

Hej tjejer! Har det hänt något nytt? Själv så har jag inte gjort något mer. Men vi ska ev till Stockholm om två helger och kolla klänning till mig och brudnäbben.
    Kram

• oslo brud 6/5/6

jag har köpt in mer ting...köper lite hela tiden. Vad spännande att se på klänning. missade den roliga biten eftersom jag köpte från internet. Men kanske jag ska prova för skoj skull när tärnan ska hitta klänning!

kram

• S&F

Just nu är jag bara uttråkad. Ca 1 år innan bröllopet finns det ju mycket att göra. Titta på kyrkor, festlokaler, boka dessa och fotograf, tårta osv osv. Nu när det är 7 månader kvar, finns inget att göra. Tittar själv efter inspiration lite här och där, men att skicka inbjudningar osv, är för tidigt...

Längtar fram några månader!

Hur är det med er andra maj-brudar?

• oslo brud 6/5/6

S&F
    Jaag känner det samma. Vill pyssla med bröllopet heela tiden, men e självklart rädd för att bli trött på hela grejen.
    Jag tänkte börja göra inbjudningskorten...men har inte fått köpt allt jag behöver.
    Är inne på bt varje dag och tittar, men vet egentligen inte vad jag ser efter??!!

Tror jag har koll på det mesta...förrutom hur jag vill ha håret?! Det är dt största prob i vårt bröllop hihi

Just nu väntar jag på att ray (min m2b) ska vakna....kanske får han med på en tur ner till panduro.

Kram

• oslo brud 6/5/6

Det blev ingen panduro...men mina efterläntade engångskameror kom från usa
    De har vart sååå mycket styr med dem, överlycklig att de är här.
    Och de var jätte fina.

kram på er

förresten vet nån av er hur man får tag i en sån "nedräknare", har sett många som har på sina sidor.

• S&F

Du kan fixa en nedräknare på http://daisypath.com/wedding_announcement.php?#preview
    Vet inte riktigt hur det funkar, men du fixar det säkert!

Kram tillbaka till er alla!

• S&F

Åh, sorry, den sidan var den jag fixade, men vi har ju alla samma datum ändå!

Ha ha ha..

• oslo brud 6/5/6

ok...då har jag gjort en "dasy path"...men fattar verkligen inte hur jag får lagt den där jag vill ha den???

Svar på tråden 20060506 Våran tråd