• nenne75

20060506 Våran tråd

Nu startar jag en egen tråd för oss 060506 brudar. Hoppas att det är fler som vill vara med och dela med sig av hur det går med planerandet...

• Svar på tråden 20060506 Våran tråd
  • oslo brud 6/5/6

Förresten!! ville bara säga att det BARA är 6 MÅNADER 2 VECKOR OCH 5 DAGAR till vår bröllopsdag! HIHI...hooho nervöst!!

• nenne75

Han var med när jag provade den. Det blev ett impuls besök på bröllopsaffären.
    Åhhh det känns så länge kvar. Men tiden går ju ganska fort, som tur är.
    Trevligt med en weekend resa. Jag tror att det kan vara skönt att bara komma bort och smälta in allt efter bröllopet.

• oslo brud 6/5/6

hur står d till? vi har bokat dj...han spelade på en "BAL" jag var på igår. han var jätte bra.
    Vi har dessutom börjat dreggla efter resa till dominikanska republiken...blir kanske en bröllopsresa dit i oktober nästa år....

kram

• nenne75

Åhh vad härligt det låter en kompis kompis till oss gifte sig där förra året. Dom hade haft det super bra.

• nenne75

Hej tjejer!
    Nu är det "bara" 6 månader kvar. Har ni gjort något mer sen senast?? Här har det varit lite stiltje.
    Kram

• oslo brud 6/5/6

här oxå.....känna som om jag "glömt" bröllopet. Men det finns ju inte så mycket att göra. Var hemma i gbg i helgen, såååå skönt! Var och shoppade med mamma...hittade massa fina papper till inbjudan på "papeterie" inne i stan.

Annars så flyr jag lägenheten så ofta jag kan. De renoverar alla bad i området. Tar bort rör och allt. har inget bad på 1 MÅNAD!!!!! Jobbigt....

Kram på er!!

• Meeela

Hejsan Brudar!

Jag också gifter mig 6 Maj 2006! Kul att det finns många andra här!

• nenne75

Kul med fler 060506 brudar.....
    Jag ska faktiskt ner till Götet första helgen i dec. Vet du om det finns några bra affärer som säljer tiaror??

• nenne75

Meela:
    När var hur gifter ni er? Har ni kommit långt i planeringen??

• oslo brud 6/5/6

jag vet faktiskt inte...jag e ju inte hemma så ofta. har dock hört om nåt ställe som heter "prickig katt"
    fråga alla andra galna gbg-bruder thi hi

Meeela...väkommen i gänget!

Svar på tråden 20060506 Våran tråd