Tjena tjejer, vad kul att det dök upp lite fler än "bara" jag och elora
Ja, du elora, det där med att göra en hemsida är inte min grej, jag vet för lite helt enkelt, så det ska en kompi´s man få fixa. Så vi ger väl honom materialet, så får han knåpa ihop det antar jag. Det ska i vilket fall bli himla kul att ha en egen sida. Jag vill ju ha en planeringsdel, där jag kan skriva lite ditt och datt, det kan ju vara roligt för alla, att följa med i vad som händer. Kanske särskilt för dem som bor långt bort, om de vill alltså...
Ja, och det där med barn...självklart får man välja helt själv hur man vill ha det på sitt bröllop. Är det nån gång i livet man ska få vara självisk är det väl på sitt eget bröllop? Den dagen är för dig och din man.
Men visst är det svårt...?! Jag kan själv inte bestämma mig för hur jag/vi ska göra. Jag har tex en faster & hennes man, och deras 5 barn (vuxna), som alltså är mina kusiner. En del av dem har jag haft kontakt med, en del knappt nåt. Kan man verkligen bjuda en halv familj? Det känns konstigt.
I ett fall är jag dock säker på hur jag ska göra: jag har en moster och hennes 3 döttrar (mina kusiner...). 1 bor i USA, 1 i Italien och 1 i Stockholm. De som bor utomlands har jag kontakt med, har tex varit i USA 2 gånger. Men hon i Stockholm känner jag inte. Har träffat henne kanske 3 gånger sen jag var liten, och alla gångerna på släktingars begravningar. Henne ska jag således inte bjuda. Jag kan ju inte bjuda en person jag inte känner...det känns helt fel. Sen får folk tycka vad de vill om det.
Men med de andra är det svårt...jag vill ju inte att det ska bli för lite folk på bröllopet heller, om det skulle vara så att många tackar nej.
På tal om trycksaker (konstigt ord tycker jag!) E+P, så ska ju jag och mannen på kort-kurs den 26/11. 600:- får vi slänga ut för det. Sen hoppas jag att vi kan göra korten själva....*gulp*