Välkommen majsan!
Den här helgen har gått i bröllopsplaneringens tecken!
Först på lördagen var vi som sagt på kortkurs. Det var roligt! Vi fick 10% rabatt på allt i affären, så vi köpte papper och en stämpel. Det kändes lite svårt att stå där och bestämma hur bröllopsinbjudningarna ska se ut. Men vi har i alla fall köpt marinblått papper nu, som vi ska göra 2 kort av varje A4 för. Och så stämplar vi på framsidan, tror vi. På stämpeln står det; Av kärlek skall bröllop hållas. Korten blir alltså blå, och med vitt papper inuti. Stämpeln blir i guld eller silver, vi har köpt båda färgerna.
Sen gick vi på korgen och lyssnade på bandet som ska uppträda på vår bröllopsfest! Det var roligt, och de är så bra. Jag har ju hört dem förut, jag känner killarna sen förut, men min m2b hade inte hört dem.
Och idag gick jag in till min Make-up-tjej och köpte en ny nagelolja, och då sa hon att det är bokat att hon fixar mig på bröllopsdagen (det var lite osäkert förut). Känns skönt!
Så nu ska vi snart börja med bröllopsinbjudningarna! Det blir pilligt att sitta och göra ca 80 st...men roligt!