Tjena tjejer!
Här har vi sjukstuga
Annars är det bra
På tal om bröllopsresa så hade vi tänkt åka ganska direkt efter bröllopet. Kanske inte dagen efter, för det har jag hört ska bli stressigt, men snarast iaf.
Vi är inne på Thailand just nu. Har fått ett tips på en resebyrå här i min lilla stad där de kan skrapa ihop jättebilliga Thailandsresor, så det ska vi kolla upp. En kollega till mig betalde strax över 5000:- för 1 månad, över jul och nyår till Thailand, tack vare den driftiga tanten som jobbar där.
Om vi inte har råd att åka till Thailand kan jag tänka mig att det blir en sista-minuten till Grekland nånstans. Jag älskar Grekland, vi var på Kreta i somras och min m2b gillade det också. Men han har iof inget att jämföra med, för han har aldrig varit utomlands
Jag hoppas verkligen vi kan få till en resa till Thailand, för det är ju inte varje dag man åker dit direkt, och det skulle vara roligt att ha varit där någon gång åtminstone. Vi är ju inte gjorda av pengar heller, vi har nog med att få ihop bröllopsbudgeten
Vi var och kollade på lokalen vi ska hyra, och har kommit fram till att vi måste köpa vin-och champangeglas till alla...de vinglasen de hade var INTE fina, och champangeglas hade de inte alls. Så det ska vi börja fixa snart...sen hoppas vi de hinner installera en diskmaskin också, så att "personalen" slipper diska för hand...
Vi har planerat hur vi ska placera borden samt bufféborden också, och det blir nog bra och inte för trångt.
Hörs snart igen!
Och välkomna alla nya som bara trillar in här
!!