elora; Ringarna var jättefina!
Eckasu; oj då, har ni redan köpt champangen...? Det var ju smart, det ska jag föreslå för min m2b. Om vi kan låta bli den fram till dess
På tal om lokal, vi har från kl 16 på fredagen, tills på söndageftermiddag. Så på fredagen ska att par vänner till oss duka och fixa. Frågan är om jag ska göra en "ritning" på hur jag vill ha det, eller ge dem fria händer? Bara säga; det här och det här vill vi ha med...?
Egentligen skulle jag vilja vara med själv och fixa, men jag tror det är smartast att jag låter bli det, eftersom vi bor ca 8 mil därifrån. Det kan vara dumt att vara med överallt och tro att man ska hinna allt. Då blir man kanske bara sönderstressad? Det lär väl vara en hel del grejer ändå att tänka på? Som att digitalkameran ska vara laddad, och tömd på gamla kort, att vi har köpt ny film till filmkameran, göra vitlöksdressing, binda brudbuketten osv, osv...
Hur ni med allt som ska göras? Ska ni själva vara med och smycka lokal och duka osv?
Vi måste kanske köpa in en massa vinglas, jag vet inte om de har/ hur många de har, i den lokalen vi ska hyra....vinkaraffer måste vi låna/ köpa också. Champangeglas också...
Det enda vi köpt är små värmeljushållare, eller vad man ska säga, som är i form av sjöstjärnor, sjöhästar. Och de har min kompis köpt åt oss, och vi betalat henne