bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Mi@
aha.. då ska jag genast gå in o glutta =0)
Time&Love
vad långt du kommit jisses käns som om man inte ens är i närheten av något. Ska boka dag med väninnorna för klänningskoll i nästa vecka tror jag. Bara måste spana in vad jag vill ha. Blir bara mer och mer sugen =0)
Vi gifter oss den 8:e juli, hittills är detta avklarat;
-kyrka bokad
-festlokal bokad
-fotograf bokad
-bröllopssvit bokad
-klänning inköpt
-tiara köpt
-mönster till näbbklänningar utsett
-material till inbjudningskort köpt (och påbörjat)
-ring bestämt men ej köpt
-bestämt min blivandes kläder, ej inköpt
-bokat solist till kyrkan
-frisör (svärmor)
Har säkert glömt en massa, har mycket planerat i huvudet..
Bruden 2006
Vi gifter oss samma dag
Och vad du har kommit långt oxå. Jag tycker jag ligger riktigt efter nu alltså. Snart dags att skrika *panik* hehehe eller inte.. kyrkan är bokad och klänning ska spanas in under någon av de kommande veckorna. Menyn är klar och M2B:s kläder är bestämda men ej klara. Ska tillfråga toastis, värdpar och tärna/maskalk inom det snaraste. Men först på listan står att släppa "bomben" till *sväronen* i helgen... whisch me luck...
Halloj!
Här är en julibrud till! Den 1a gifter vi oss i Täby kyrka och jag har hunnit med detta i min planering:
*Bokat Kyrka...
*festlokal..
*fotograf...
*bröllopssvit..
*frisör(min superduktiga chef!!Är själv frisör..)
*Tärna och marsalk
*bestämt mat
*börjat inhandla alkoholen
*ordnat barnvakter till allas barn på festen.
*sett ut klänningsmodell
*Bestämt ring, men ej beställt.
Det var det jag hunnit med! Kul att det startats en julitråd!
Hörs snart igen!!
*panik* hehehehehe
Äsch, min syster började sin bröllopsplanering i januari och de gifte sig i juli. Det går bra det också, och de fick allt precis som de ville ha det. Man MÅSTE inte börja ett år innan, jag kunde bara inte låta bli. Nu letar jag efter mer saker att göra.
*phu*... ska kolla in papper till bjudningskorten idag och nästa fredag är det dags för första spanet på klänning. I morgon släpps "bomben" till "sväronen" ruggigt pirrigt
Time&love; här är en skaraborgare till. Vi gifter oss i Hjo den 1/7. Vet du om det finns flera skaraborgare? Jag var och kollade på kläning i måndags kväll, men jag viste inte att man var tvungen att boka tid så jag fick bara prova två, blev lite besviken... Nå ja det är väl bara att boka tid då.
Annars är kyrka, lokal, präst bokad. Tärna tillfrågad, och datumet cirkulerar just bland våra vänner så att de inte bokar något annat den dagen.
På söndag skall vi till lokalen och diskutera mat, vi funderar på att ta den varma maten från lokalen och ordna resten själv, man fick nämligen göra så där. Mycket smart tycker jag.
Vi har även lekt lite med inbjudningskortet så vi tror att det snart är klart.
Överlycklig, det finns en skaraborgstråd också. Välkommen dit: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1191956.html