• GithKat

bröllop juli 2006

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006
  • Mi@

Vi planerar det... troligen den 22 juli, men inget är riktigt bestämt i detalj ännu. För oss känns det som ett enormt berg med saker att ta sig för, men kul ändå så klart! Men vart ska man börja? Har idag engagerat två värdpar/toastmasters och nästan bestämt datumet... inte säkra på kyrka eller festlokal ännu. Känns som om vi måste komma igång snabbt då det blir ett stort bröllop.

• Sandra2

Vi ska gifta oss den 8 Juli 2006. Vi har inte planerat så mkt men vi vet att vi ska hålla det litet.

• tina060708

8 Juli här också!:)
    Har bokat kyrka,klänning har jag köpt, måste sys om lite bara, spånar just nu på inbjudningarna.

Har även hittad en lokal för champagnemottagningen men ej bokat än.

Vi kör också på litet & intimt, har inte tänkt att ruinera oss på ett bröllop då vi även går i köpa hus tankar!

• Överlycklig

Hej här kommer en till. Vi ska gifta oss den 1/7.
    Bokat lokal, präst, kyrka mm sitter just nu och försöker göra ett utkast på inbjudningskort...svårt. vet inte vilket typsnitt jag ska använda mig av...

• Buppi

Den 22 juli är bokat för oss! Vi har kyrka och festlokal och vandrarhem för gästerna, men inte så mycket mer. Det får vänta några månader...

• GithKat

Härligt tjejer

Verkar vara fler än jag som är i farten. Till helgen släpper vi "bomben" till "sväronen"... Pirrigt men kul. Jätte kul att det är flera som bestämt sig för den 8 juli. Sandra2 och tina060708 var ska ni gifta er någon stanns? Vi har bokat st:a Valborgs kapell i Nässjö. The M2B:s päron har gift sig där och grabben i fråga är även döpt där. Håller med dej Mi@ om ett berg med saker som man ska göra. Vi kommer nog ha ett riktigt budget bröllop då vi inte vill ruinera oss. Hade tänkt kolla på klänning inom det snaraste och sen är det lokal som måste införskaffas. Har kanske en på gång men vi får se om den blir så rolig att ha festen i. Vandrarhem var en bra idé. Ska genast kolla upp det, tack för tippset Buppi. På fredag blir det papperskoll inför inbjudningskorten. Hade tänkt göra dem själv... hehehe de lär åtminstonne bli personliga har även jag svårt att bestämma mej för typsnitt.

Kram kram tjejer kul att många skriver. Ni kan väl berätta hur planerna fortskrider framöver /GithKat

• Lucy in the sky with diamonds

Vad duktiga ni alla är, planerat så mycket redan...börja får panik nu....
    Vi har bara planerat att vi ska gifter oss...överhuvudtaget. Har bestämt datum - 15 juli 2006, precis 6 år sedan vi träffades för första gången/blev ett par.

På helgen ska vi fixar......var, hur, vem, etc....

Bor i Malmö, ungefär 100 gäster ska komemr och jag har ingen aning VAR man skulle kunna fira bröllopet. Någon som har ett bra förslag?????

Mitt mål är att inte blir "Bridzilla"...men...a vad fan...för sent

• tina060708

överlycklig:

Har du varit inne & kollat på typsnitten på www.dafont.com

Där kanske det finns nått för dig?
    bara att ladda hem(gratis)

Vi ska gifta oss i Vara, en liten ort i västergötland ca. 4 mil ifrån vänern (ifall nån undrade)

• BoIs

Jag sällar mig till er tjejer!!!
    Kyrkan bokad till 29 juli, festlokal oxså fixad.

Svar på tråden bröllop juli 2006