• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Jag har knappt vant mig vid nya namnet. Så det blir alltid en stakning när jag ska presentera mig. De flesta känner en under sitt gamla flicknamn så det känns bra att ha behålla det ändå. Ibland fjantar jag mig och kallar mig själv Fru...... med endast min makes namn. Det är hur sem helst lite vuxet och moget.

Vad tyckte du om priset? Intressant eller?

• Midsommardagsbruden

Jag skriver alltid ut båda namnen!

• Midsommardagsbruden

Tycker absolut att Du ska behålla ditt kättefina och ovanliga efternamn. Passar det ihop men ditt nya efternamn? Eller kan han överväga och ta ditt? Vad kommer ditt namn ifrån ursprungligen?

• Sanasol

Han kan absolut inte tänka sig att byta då han kallas vid efternamn och på så sätt nästan identifierar sig mer vid sitt efternamn än sitt förnamn. Han har också ett ovanligt efternamn, men inte som mitt. Han heter Myhr. Så det passar rätt bra ihop tycker jag. Vad tycker du?

Mitt namn kommer ursprungligen från Lettland, min morfar kommer därifrån och flydde till Sverige under andra världskriget.

• Midsommardagsbruden

Låter som en bra kombination av mellannamn och efternamn för Dig!

Nu ska jag på terminens första föräldraråd! Hej på en stund!

• Sanasol

:) Japp, vi hörs nog sedan! Själv sitter jag och svettas framför ett skolarbete. Hade glömt att hänvisa till en obligatorisk bok upptäckte jag, jädra skit! Så det är bara att göra det då...!

• Midsommardagsbruden

Tur att man glömmer i tid...så man kan åtgärda bristerna. Hoppas uppgiften blev komplett till slut!

Äntligen fredag!

• Sanasol

Jo, tur att man hann göra den klar. Är färdig nu och har haft en lång dag på skolan full av redovisningar och oppositioner. Jobbigt men givande.

Ja, nu är de ändligen fredag!

• Midsommardagsbruden

Är sambon ledig? Eller jobbar han i helgen?

Jag sitter och sammanställer ett mötesprotokoll från gårdagens föräldraråd. Lika bra att samamanställa det medan man har allt aktuellt i huvudet.

Vi ska ära pizza och ha en mycket mysig MYSFREDAG! Du vet ju hur Melle är vid det hät laget...

• Midsommardagsbruden

ÄTA pizza, menar jag! Ugh för stavfel

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop