• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Nja, säkert typ 6 kg. Hemskt, men det kommer att försvinna när jag börjar träna igen, det gör det alltid. Men, känns lite tragiskt just nu. :(

Och näe, vad ska man med den till sedan? Dessutom har ju du en son...

• Midsommardagsbruden

Jag vet att vi pratat om det förut, som sagt hade jag haft en dotter så skulle man kanske hoppas på att få se den på henne i framtiden, men modet förändras ju hela tiden.

Men du var väl rätt lång, eller hur! Ett par kilo ner och Du kan väl köpa min ändå!!! Ska Du inte titta in och prova den framöver i alla fall?

• Sanasol

Måste bara berätta vad min sambo sa till mig idag... "Du kommer bli en sån där tokig en som hänger på bröllopsforum efter att du gift dig..." Så du... du är en sån där tokig en, och det kommer nog jag också att bli!

• Sanasol

Vad var det för storlek på den nu igen?? Kommer inte ihåg exakt vad du sa att det var!

• Sanasol

Jo, jag får nog ta och titta in framöver kanske :) Hoppas ju iaf att kilona försvinner med en rasande fart. Har börjat vara ute och gå oftare nu iaf, men träningskortet får vänta eftersom det blev lite mer räkningar än väntat denna månaden!

• Midsommardagsbruden

En 38:a, men insydd. Går väl lätt att fixa med någons sykunnigs hjälp! Hur var det med svärmor?

• Sanasol

Både svärmor och min mamma är rätt duktiga på att sy så det bore gå att fixa. En 38 borde jag kunna komma i när jag fått bort nåt kilo runt magen och vart det nu sätter sig. :) Ska fundera på det lite mer!

• Midsommardagsbruden

Ja gör det seriöst! Då sparar jag lite med andra planer!

• Sanasol

Jo, det ska jag absolut göra. Kan åka ned på stan och kolla på klänningen här före också... :) Så jag vet exakt hur den ser ut på riktigt också.

• Midsommardagsbruden

Vill helst inte skicka den över halva Sverige och sen riskera att få den tillbaka på grund av ånger smutsig och så.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop