• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

anderssonskan midsommarbrud 2004

Jättefina bilder! Har sett dem tidigare när jag själv planerade för vårt bröllop!

Känner mig fortfarnade alldeles rusig efter bröllopet! Säg mig, hur länge sitter det i? Gör det fortfarande det för Dig med ??? Allvarligt talat, det är juen dag man ska leva länge på, helst i resten av sitt liv och det tror jag att man kommer att göra för det var ju en sån underbar dag! Eller hur?

Kram till en midsommarbrud från en annan

• Sanasol

Oj, vad skum länken hade blivit. Men sök på google efter Åre kyrka och gå sedan in på bilder. :) Så får du se :)

• Midsommardagsbruden

Sanasol_
    Min dator är knäpp!!! Ahh, får nog vänta till min datakunnige man kommer hem. Vet du om det är samma kyrka som Kristin Kaspersen vigdes i med Hans Fahlén?

• Sanasol

groups.msn.com/6oo80qd97phbgjuporfv26pfe6/brllop.msnw
    på den här länken finns bilder av kyrkan inuti ifall du vill se, det är inte min men jag tar mig friheten... den ligger ju ändå på nätet.

Jaha, visste inte alls att de gifte sig där. Men men, den är ju himla fin och speciell.

• Sanasol

Är det bara fär mig den här tråden har blivit helt skum? Är det pga min första länk eller vad tror du?

• Midsommardagsbruden

Vet inte om det är den, men de vigdes i Åre i alla fall, kanske var det ett kapell, minns inte. Minns bara att man kollade in de bröllop man kom över då ens eget var aktuellt. Fnissfniss...

Den var i vilket fall som helst väldigt vacker på bilderna du visade mig!

Åh så spännande!

• Midsommardagsbruden

Hur är det för dig det krånglar? Min radbredd är liksom helt jättekonstig!!!

• Sanasol

Jo, den känns väldigt lagom eftersom vi inte har tänkt bjuda så många. Och antagligen är det nog inte alla som blir bjudna som har lust att åka enda till Åre. Men det får man se, man får väl föröska ordna något erbjudande från hotellet som ligger nära. Borde ju gå bra om det är många som bor och det dessutom är lågsäsong. :)

Nä, nu ska jag laga mat! Å, det känns så roligt är helt pirrig i hela kroppen!

• Midsommardagsbruden

Japp, gå och laga mat nu!
    Här blir det korvstroganoff mé ris!

• anderssonskan midsommaren 2004

Midsommardagsbruden
    sorry men känslan försvinner men man kan ju alltid titta på bilderna så kommer känslan tillbaka fast inte som då!!!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop