• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

:) Härligt att låna sin första bok! Nyttigt för barn att omges med mycket böcker också, särskilt i kombination med musik! :) Ska skriva mitt examensarbete om just det där musik och dess påverkan på intelligensen. Blir mycket spännande!

Följer den med spänning jag med, var spännande öppning på säsongen igår tycker jag. Mjo, inte allt för verkligt är det väl kanske. Men spännande...

• Midsommardagsbruden

Gomorron!

Har gjort mitt fredagsinlägg i gästboken. Vet att några av våra vänner förväntar sig det nu och vill läsa den under förmiddagen. Längtar efter en riktig dagboksfunktion isället, får se när det blir...

Helgen? Blir den lugn?

• Sanasol

Hej hej!

Nu har jag sagt hejdå till mina otroligt härliga elever!! Känns tråkigt, men skönt att de säger att de kommer sakna en och vill att man ska hälsa på sedan.

I helgen är min sambo ledig, vi ska åka ned på stan och prata med en guldsmed. Verkar nu som att det är smartast att få ringarna gjorda. Fattningarna av stenar brukar vara bättre om de är handgjorda är det jag hört iaf. Ska åka och höra om priser och sånt där, får väl se hur det går!! :) Fast fortfarande får jag inte veta nåt om när det blir, är tokigt nyfiken. Det börjar verka angeläget att ordna med ringar nu iaf :D

• Midsommardagsbruden

Hej!

Håller på att fixa oss. Ska på en gemenskapsträff med min mans teaterförening. Det blir väl lite mat och underhållning, men inte så sent för Melwin är ju med oss!

• Sanasol

Hej hej!

Lät som en trevlig kväll! Här fick sambon en långkörning så han slutade inte när han skulle, så istället för att sitta ensam och vänta åkte jag till några vänner. Vi badade bastu och sen åt vi lite ostar och drack vin framför idol. Riktigt trevligt det med.

:)

• Sanasol

Hej hej! Vi har bestämt oss för att vi ska gifta oss i jämtland nu, det känns rikigt skönt och härligt!! :) Det lutar just nu mest åt Åre kyrka som känns lite kul eftersom man ser Åreskutan från sambons barndomshem. Också Frösö kyrka är ett alternativ, båda jättefina och mysiga! :) Känns så roligt, ska ringa redan på måndag och höra om präst och kantor ingår i Åre och höra när man kan boka. Båda dessa kyrkor är tydligen ganska populära!

Så nu håller man på och försöker hitta info om festlokaler som kan vara lämpliga då vi vill ta med oss egen mat. Känns riktigt roligt! :D

Hur har din helg varit?

• Midsommardagsbruden

Lite tyst från mig eftersom att datorn krånglat lite. Fredagskvällen var väl sådär, men vi fick god mat i alla fall.

Igår lördag så tog vi en tur till Sundsvall, har bekanta som öppnat en klädbutik där och eftersom vi var bortresta till huvudstaden då de premiäröppnade så ville vi kika in den. Åt lunch på 1891 och ett stopp på IKEA på hemvägen. God mat och vin och sen var vi trötta.

Inatt var Melle het som en kamin och yrade lite, så vi myser inne idag trots en gudomligt vacker höstdag. Mannen mekar lite med bilen i garaget så länge.

Skönt att Ni spikat vigselplats, nu har Du som sagt en plats att utgå ifrån så du kan planera lite bättre. Va skoj för ER!

• Sanasol

:) Ja, det känns superhärligt!

Vädret är fint här också idag, har just varit ute på en promenad. Jobbigt att vara febrig och sjuk, hoppas att han blir frisk snart! :)

• Midsommardagsbruden

Nyss hemkommen från spinning, lite segt eftersom att jag tagit det så lugnt hela dagen med febrige Melwin. Min man sa han hade 39.3 vid kvällstempen så det blir inget dagis för honom imorgon. Första sjukdagen han får efter sommaren, så vi har haft tur ändå...

Spännande och höra jur det går imorgon när du ska ringa och höra dig för...

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop