• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, jag har tänkt massor på allt det där. Barn kommer vara hundra gånger större än att gifta sig i vilken ordning man än gör det! Känns som att det tåls att tänkas igenom ett tag till också. Men hur som helst så har jag också tänkt på ifall det skulle vara svårt, då kan det ju vara bra att vara gifta. För visst måste man det för att adoptera?

• Midsommardagsbruden

Ja, man måste vara gifta för att adoptera.
    Men det är inget du ska gå och grubbla över tycker jag. De allra flesta jag känner har blivit gravida på första försöket.

I en flickas drömmar ( som jag t.ex. ) så ville man ju allra helst göra allt i den "rätta" ordningen men så blev jag kär i en kille som var 15 år äldre med barn. Men blir man stormkär så blir man och på nåt vis blev det rätt i slutänden fast i fel ordning.

Det går inte att komma ifrån att det är häftigt att gifta sig först och skaffa kottar sen, men var och en känner nog själv viklen ordning man ska välja.

Men du har rätt, att bli förälder det slår precis ALLT! På vilket sätt man än blir det vill jag också poängtera!

• Midsommardagsbruden

Läget idag?

• Cybermamman

Vilket härligt väder vi har idag

• Midsommardagsbruden

Hej Cybermamman!

Ja! Underbart!

• Sanasol

:D Nja, det är väl inget jag tänker mycket på alls gällande adoption. Men det var bara något som slog mig häromdagen att man måste det. Men men, tar inte ut det i förskott!!

Japp, allt i rätt ordning. Fast det har inte varit så viktigt för mig alls, eller med tanke på att jag aldrig tänkte gifta mig så har jag inte funderat på det alls. Sen kom han där och raserade hela bilden man byggt upp om hur livet skulle bli, men tur var väl det ;)

Just nu är det bröllopsplanerna som springer runt i tankarna, men visst drömmer man om vad som komma skall efter det! :)

Vad gör du idag då?

• Midsommardagsbruden

Plockar och städar lite! Toppenväder här så jag vädrar friskt! Melwin hade varit i skogen med dagis och träffat "Pippi" idag! Han had eflest rätt av alla på en frågetävling om Pippi så han ville se en film om henne när han kom hem.

Ska ha tjejfest på fredag med mitt möhippegäng. Vi värmer hos mig och sen blir det 70/80-talsfest med 350 stycken andra. Jättekul!

• Sanasol

:) Jo, vackert väder här med. vi har varit ute med barnen och gjort kolkritor, eldar och "lövlingar" (små firgurer av löv på papper) det var riktigt härligt!!

Nu är jag hemma och känner mig helt slut i skallen, men så är det efter en lång dag! :)

Kul med lite fest sådär, verkar vara mycket "årtionde" fester på gång. Var här förra helgen för både 50-, 60- och 70-talisterna. Sånt vet man ju när man bor med en taxiförare.

:D Känns jättekul nu för jag tror att det är på G med ringarna...

• Midsommardagsbruden

Spännande med ringarna! Du måste berätta allt så fort det blir av!!!!

Det är ingen riktig årsfest att man är bunden till födelseåret eller så. Utam man samlas en viss tid då det är sittning med mat. Sen blir det disco med enbart 70 och 80talsmusik. Kom på mig själv förra året och stå och tokdigga Lili&Sussie! Jag menar, jag har väl aldrig haft dom som idoler, men jag lovar att alla 300 på golvet VERKLIGEN KUNDE TEXTEN!!! Samma med Carola och Herreys, ja du fattar väl det roliga. Sen är det inte så ofta den åöderkategorin släpps loss. Mellan 30&50 år ca. Hur som helst, jättekul!

• Sanasol

Jo, det ska jag göra. Längtar jättemycket nu :)

Det låter som en rolig fest det!! :)

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop