• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jodå, det är spännande detta!! Man vet inte vart det slutar, för det finns ju endel att se på. Hoppas att man hittar något som känns rätt i hjärtat när man ser den på sig själv!! Det är väl då man känner antar jag...

• Midsommardagsbruden

Ja! Du skulle få pröva lite olika modeller för att veta vad Du vill satsa på! Nu ska jag sticka iväg och spinna!

Kanske hörs vi senare!!!

• Sanasol

Okeej, kör hårt!! Blir sugen på att fara och spinna jag med, men har inget träningskort för tillfället. Så det är att cykla utomhus istället.

• Midsommardagsbruden

Cykla ute är självklart helt underbart, men stämmningen och tempot på ett spinningpass är en lockelse för mig!

Nu knoppar jag in!

Dröm om alla klänningar nu...

• Sanasol

Jo, det är ju lite att någon "hejjar på" under passen som gör det kul också. Plus att man är flera och det triggar ju en endel!! Ska fixa kort snart, ska bli kul att köra ett hårt spinningpass!!

Japp, det ska jag göra...! Finns mkt att drömma om!

• Midsommardagsbruden

Hej sanasol_

Då är man hemma efter dagens arbetspass. Jag fattar inte vad veckorna går undan med stormsteg, imorgon är det redan torsdag.

Gick det bra för dein blivande på sitt nya jobb?

• emmiiss

Vilka fina bilder!
    Verkligen!

Såg att ni hade ett värdpar el. dyl som delade ut ngt untanför kyrkan. Vad delade de ut? Såg trevligt ut och jag blev lite nyfiken!
    Än en gång verkligen fina bilder,underbar hemsida,läcker brudbukett och jättesöt son/bruddnäbb!

• Sanasol

Jo, veckorna går jättefort! Börjar min tre veckors praktik på måndag, ska bli riktigt roligt!!

Det gick bra för honom på jobbet, han jobbar nu med! Han var hit med nyckeln för en liten stund sedan eftersom jag lyckats låsa mig ute.... suck!! Tur att han kunde svänga förbi med den, inte så roligt att stå i trapphuset till 22.30!!

• Midsommardagsbruden

emmiiss

Tack för alla söta ord!

Vårt värdpar stod utanför kyrka och välkomnade samtliga gäster och delade ut vigselprogram, risknyten och matchande, söta näsdukar till alla lipsillar !

Många uppskattade det och tyckte det var genomtänkt!

Lycka till med din egen planering

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Nej att sitta i trapphuset verkar inte vara nån höjdare, tur att du hat en omtänksam blivande man! Spännande med praktik! Var blir den av?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop