• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Familjeliv är skoj, fast lite hysteriskt ibland kan man ana. Men jag tycket det är kul för jag kan till exempel kommunicera med mina kusiner där som med sina nyfödda bor i Stockholmsområdet. Man kan på ett enkelt sätt förmedla bilder och fakta utan att behöva ringa och maila till varandra.

Vill ha en dagboksfunktion på vår hemsida men inte fått det än. Det är kul att kunna skriva ner lite grann om Melwin då och då om vad som händer i hans liv och utveckling. Kul att han får se det senare i livet.

• Sanasol

Jo, det är roligt. Själv har jag en sån där "mina första år" bok som mamma och pappa föitigt skrivit i. Riktigt roligt att läsa nu när man blivit "vuxen"! :)

• Midsommardagsbruden

En så´n har Melle oxå, men den är full nu!

Nyss hemkommen från en Sundsvallsvisit. Vi lämnade Mel hos mormor och morfar, for in till stan och sen Birsta!

• Sanasol

:D Vet du vad? Jag har gjort mig en blogg, rätt roligt att skriva av sig lite! Min handlar om samboliv och bröllopstankar, passande nog! :)

www.blogg.passagen.se/sanasol

• Midsommardagsbruden

Hmmmmmmmm, vad gör jag för fel? Har besök
    din blogg och uppmanas svara på en mattefråga. Jag misslyckas påstås det!!!

Det går jag inte med på!

• Midsommardagsbruden

Sanasol_

Har Du knoppat in för dagen?

• Sanasol

mattefråga?? va det ska väl inte vara någon mattefråga när du klickar på den där länken...? fattar ingenting!

Ojoj, vad sent du va på BT! Då hade vi krypit upp i sängen och såg på Hannibal läskigt värre!!

• Sanasol

Såg att du kommit in på den tillslut ändå :) Vad roligt!!

• Midsommardagsbruden

Jo jag kom in! Och så blev man erbjuden att lämna en kommentar. Så jag klickade och det kom en gästbok upp "typ"!!! Sen när jag skulle skick den så kom det upp ett mattetal jag skulle lösa, ska testa igen...Var det inget som kom fram till dig alltså?

Jo var uppe sent, hade min mans två bröder med fruar här på lite efterhandsuppvaktning till hans födelsedag. Blev lite alkohol och fnitter!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop