• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Heeej!! Såklart att jag har saknat dig, började allvarligt fundera på vart du hade tagit vägen...! Har börjat min praktik idag, är helt slut i skallen efter alla nya intryck!!

Hur är läget??

• Midsommardagsbruden

Glömde att Dun praktik började idag!!! Hur gick det? Förstår att Du är slut första dagen! Men var ungarna gulliga mot dig och så? Tycker tyvärr att en del är lote respektlösa mot "vuxna" i dagens läge, men man måste ju också vara rätt person för just det yrket.

Jag har varit i Stickholm i helgen. Dels för att träffa mitt kusinbarn som nu är två veckor, dels för att vi var bjudna på dop igår. Har haft jättetrevligt, träffat många kära släktingar och dessutom hann vi med att besöka kompisar som köpt hus nyligt. Jättekul!!!

• Sanasol

:D Jo, de är snälla ändå. Fast lite tjuriga och de testar ju en hela tiden! Ska ha min första lektion med dem redan i morgon, så det är lite pirrigt i en så ny grupp! Vi ska sjunga engenska sånger har jag tänkt mig! Men som sagt riktigt slut, man är inte van att gå 8-17 och det märks!

Lät som att ni haft en trevlig helg. Själv har jag mest suttit och sökt idéer att genomföra på praktiken och slappat. Sambon har jobbat kväll och natt hela helgen så det har varit lite tråkigt, men man får ju saker gjorda!! :)

• Midsommardagsbruden

Visst är det så att man får saker gjorda alltid när man får en stund för sig själv!

Spännande med den första egna lektionen! Jag ska tänka på dig, jag lovar!

Ska ut på äventyr nästa helg oxå! Då blir det bageri- och konditorimässa i Stockholm. Vi kommer att bo på RoyalViking och lilla plutten är mé oss!

• Sanasol

:D Jo, det är alltid spännande att se hur det går med en ny elevgrupp. De eleverna man hade på förra praktiken kände man ju så väl och allt gick såå bra, men den här gruppen känner man ju inte alls ännu.

Aha, ni är ute och åker som sjutton!! Kan ju vara rätt kul det. Jag sitter och drömmer om vår kommande stockholmsresa också, får bli till sommaren. Då kan man prova klänningar och sånt där! :)

• Midsommardagsbruden

När vi gick från kyrkan efter dopet till min kusins lägenhet så gick vi förbi en affär med brudklänningar i fönstret, så man glodde lite extra vill jag lova. Så de som gick brevid skrattade år mig och tyckte inte jag behövde fler av den sorten !

Utbudet är ju så mycket större där, en helg lär väl knappt räcka för dig!

• Sanasol

Nja, det beror nog på. Jag kommer nog känna väldigt starkt när jag hittat rätt. Och det kan ta kort tid och det kan ta evigheter!!

Men det blir spännande! Man tittar ju på endel bilder såhär innan så man har ju idéer på vad man ska prova när man kommer dit. Ska också prova några nixamodeller här i stan har jag tänkt mig! Sedan blir det Sincerityklänningen med spets, bonnyklänningen med det färgade släpet, ( Vet inte om Amanda Wyatt-klänningen finns i Sverige, men om så ska jag prova den)och sedan några från rembo. Har så svårt att bestämma mig!!

• Midsommardagsbruden

Ja du har ett antal att välja mellan, men som jag ser det så verkar du veta åt vilket håll det lutar. Får du prova så kommer du att känna vilken som är rätt för dig. Åhhh det ska bli så spännande att se vilken du väljer!!!

• Sanasol

Jo, det blir spännande. Känner väl att de jag gillar skarpast är modellerna från rembo just nu. Samt klänningen från Amanda Wyatt, den älskar jag verkligen! Men man ser vad det blir, när man väl står där och provar kanske man vill vara lite princessa ändå! :)

ÅÅ, det är så frustrerande! Jag vill berätta för hela världen. Men man är tyst som en mussla...

• Midsommardagsbruden

En mussla får du förbli ett tag till och en princessa blir du i vilket fall som helst, det lovar jag, vilken klänning du än väljer så kommer du känna dig som en!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop