• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Kul med dina premiärundervisningar!
    Och härligt med gospelkör, blir avis!

Idag när jag hämtade Melwin så berättade lärarna att han cyklat på tvåhjuling, han tog en cykel och sen gick det av bara farten. Han är ju bara tre år så alla var imponerade, man blir ju lite stolt.

Vi var på badis idag och efter jobbets slut dök även pappsen upp och då kunde jag gå och pressa tusen meter i bassängen, härligt. Fruktstund i bastun, pyjamas på och sen hem och äta, nu har han lagt sig och lär somna fort efter dagens alla bravader.

• Sanasol

Jo, det var jättekul på kören! Kom just hem därifrån och nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem, han slutar jobba 22:30. Vore kul med en liten pratstund den här veckan...

OJoj. Ni hittar på så mycket med er son, han måste ha det attans roligt han! Förstår att du är stolt. Själv så skällde jag ut min pappa när jag lärde mig cykla för att han släppte cykeln. Det var tydligen så hemskt att jag inte kunde glädjas åt att jag kunde!

• Midsommardagsbruden

Kul att körsången gick bra!

Ja det är mycket roligt man kan göra med sina barn, det finns infet bättre än att se glädjen i sitt barns ögon när man gör något för/med dem. Idag börjar sången på BMU(Barns Musikaliska Utveckling). Vi håller till i en mysig lokal i vårt fina bibliotek. Ska förbereda lite packning oxå, imorgon åker vi till Stockholm igen, på bageri- och konditorimässa. Melwin är med även han. Känns som jag sagt detta till dig förut? Ja ja, ifall du tycker att det blir tyst från mig även denna helg så är det bäst jag berättar!

Du då? Blir helgen lugn?

• Sanasol

Hej hej!!

jo, gick så bra. Fast jag var lite hes i morse när jag hade musik med barnen. Vi sjöng fantomens brallor och äppelmelodin. Det var roligt, men skulle ha förbetett fler sånger eftersom det blev lite kaos sedan när de skulle visa mig några sånger de kunde. Rörigt och sådär, men det är sånt man får räkna med!

Sen har jag även haft matte med dem idag, det gick jättebra och var roligt!! :)

Joo, helgen blir lugn. Ska kanske träffa en kompis i morgon kväll, får se vad vi hittar på. Kanske dricker nåt glas vin och bara umgås. Sedan på lördagen så är sambon ledig så då får vi hitta på något! :)

Roligt. Vad gör man på en sådan mässa?

• Midsommardagsbruden

Låter som en mysig helg för dig!

Mässan, ja man träffar kollegor, återförsäljare av olika produkter som man berörs av i denna bransch och provsmakar en del förstås!

• Sanasol

Mhm. Kan ju kanske vara bra om inte annat. Vad är det för något ni bakar?

• Midsommardagsbruden

Mycket matbröd och kaffebröd. Kakor, godbitar och tårtor på beställning.

Framförallt hämtar man inspiration på en sån här mässa, blir taggad att fortsätta kliva upp klockan halvfyra, fyra varje morgon, det sliter lite efter några år.

• Sanasol

Jo, det är klart! Att få lite tips och sånt där. Så det är dig man ska fråga när det gäller tårtan sedan då?

• Midsommardagsbruden

Hej sanasol_

Hemkommen igen och trött! Hur kan man bli så trött av att resa, tycker att jag är mer aktiv när jag är hemmavid en vanlig helg!

Angående tårtor så är jag varken någon tårtälskare eller tårtmakare, med den min bror gjorde åt oss var bode vacker och god! Förmodar att du sett den på hemsidan!

Hur har din helg varit då?

• Sanasol

Hej hej!

Min helg har varit jättetrevlig! En nära vän var här i fredags och vi drack lite vin och snackade av oss, riktigt trevligt! Sedan i lördags åt vi en otroligt god middag och sedan hälsade en av sambons vänner på!

Idag har jag haft praktik, har haft lektion och det gick riktigt bra!! Är jättenöjd faktiskt! :)

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop