• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Hej hej, nu har jag drömt bort kvällen framför datorn och idol... *S* hoppas att din fest blev kul...!

• Midsommardagsbruden

Hejsan svejsan!

kvällen blev MYCKET LYCKAD!!! Vi hade väldigt trevligt tillsammans, alltid är det roligast på förfesten...förstår inte det. Tio tjejer = hög ljudnivå!!! Vin och shots gav skruv på samtliga så vi var i väldigt fin form när vi kom till lokalen! Så skönt att det är lördag idag! Har tagit det rätt lugnt. Lagat god mat med maken och delat en flaska vin! Nu är det snart fotboll på TV.

Du då? Vad pysslar du med? Du verkar ha bättre koll än mig på Idol för tillfället. Har inte sett en enda fredagsfinal än! Hmmm...det kanske bara har varit två, eller?

• Sanasol

Hej hej! Vad härligt att kvällen blev lyckad och rolig!!

Själv är jag förkyld som få och har ingen röst. Känns tråkigt så jag ligger i sängen med den bärbara i knäet och spanar in olika sidor. :)

• Midsommardagsbruden

Låter som perfekt kureringsmetod av förkylning. Att ligga till sängs med den bärbara alltså! Du får krya på Dig...

Några nya ideér? Hittar Du nå´t nytt när du tittar runt, menar jag?

• Sanasol

Har hittat en bukett som jag verkligen tycker om, i galleriet av blombuketter på www. brollopsguiden .se (utan mellanslag)

Det är väl det nyaste. Sen har jag också börjat tänka mer angående vart bröllopet ska bli av. Vi hade ju som bestämt oss för Umeå, men eftersom jag tagit min examen då är det ju inte så säkert att man är kvar här då... så svårt att bestämma sig! Då kanske man är lite mitt emellan två hem och gud vet vad... vi ska väl ta och diskutera igenom det där ett par varv till. :)

• Midsommardagsbruden

Okej! Men vilken av alla buketter? Nyfiken i en strut undrar...

• Sanasol

Ah, det är den andra från väster i översta raden!! :) Fast då med lite mörkare rosor, ungefär som dina.

• Midsommardagsbruden

Jättefin!!!

Vi hörs senare!

• Midsommardagsbruden

Hej sanasol_

Är du piggare? Eller fortfarande hängig?

Idag har vi gått motionsbingo, haft fikafrämmande, tränat att cykla på två hjul (vilket går suveränt) och så har Melwin varit på bio för första gången i sitt liv! Vi såg Madagaskar och åt popcorn så det stod härliga till! Åhhh, vá kul det är att följa sin gullunge genom livet!

• Sanasol

:D Jo, idag mår jag bättre! Vi har hållit på och stökat hemma och tvättat litegran. I morgon är det praktiken som gäller i morgon, det är så himla roligt! På torsdag ska jag vara vikarie i klassen så jag blir ensam lärare, det blir riktigt spännande! :) Känns skönt att handledaren ger en ett sånt förtroende också, då måste man ju vara helt okej :)

Låter som en härlig dag! Var filmen bra? Jag brukar gilla barnfilmer, men jag har inte sett madagaskar ännu.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop