• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Prova på Du! Se det som ett plus att Du har gott om tid! Då hinner Du fundera, ändra och prova på lite olika ideér. Ska du ha vitt eller färgat material till trycksakerna?

• Sanasol

I nuläget har jag tänkt mig trycksakerna på ljusgrå grund med text i mörkare grått. Eventuellt även inslag av det rosa i texten, men bara på vissa tecken. T ex & som ska vara mellan våra namn. Vill att de ska vara kvadratiska till formen som jag tänkt mig just nu. Och eventuellt vill jag ha ett sidenband i rosa runtom som går igenom kortet på mitten där man kan skriva datum, namn eller inbjudan... har inte bestämt mig ännu!

Å, vad kul att du skrev! Sitter och jobbar på en analys av en lektion som jag hade nu under praktiken. Hjärnan går på högvarv!!
    Har hittat en lokal i Åre som verkar lovande, den ligger ca 500 m från kyrkan så det vore ju perfekt!

• Midsommardagsbruden

Låter lite trist med analysen MEN ack så kul med lokalen!!! Låter väldigt bra tycker jag!

Kan se inbjudningskorten framför mig! Vi har ju rätt lika smak när det gäller sådant, låter mycket smakfullt och "inbjudande"

• Sanasol

:) Nja, inte så kul. Fast man får ju tänka tillbaks på när man hade lektionen och det var verkligen jättekul! :)

Jo, lokalen känns urbra. Ska väl kanske ringa snart, vet inte om sambon vågar göra det. Han tycker det är bäst när jag ringer, jag som har full koll på allt som ska frågas... Hoppas verkligen att de kan maila bilder på lokalen så att man kan se om den är bra! Fast jag tror inte att det är så svårt att hitta en bra lokal i Åre mitt i sommaren, det lär ju inte vara så högt tryck då. Men just den här verkar perfekt, nära kyrkan och dessutom nära till ett hotell ifall gästerna behöver boende och så. :)

Ja, tror verkligen att de blir jättefina trycksakerna. Ska fixa några fina typsnitt till datorn så skriver vi ut den här, tänkte att man kunde skriva namnen på inbjudan själv, lite personligt sådär. Sedan har jag tänkt beställa en stämpel med vårt monogram.

• Midsommardagsbruden

Stämpel med monogram! Jättebra idé!
    Haha oftast är det väl vi brudar som har mest koll på just dom frågorna. Det kommer säkert komma uppgifter som passar den blivande maken oxå framöver!

• Sanasol

:D Jo, jag tror också att det är jag som kommer ihåg såna saker bäst. Särskilt när det ska till och ringas eftersom han tycker att det är lite jobbigt att prata i telefon rent allmänt också. Tror det är lätt man glömmer endel då...

Jo, funderar på att göra monogrammet själv och sedan skicka in för att få en stämpel. Känns ju mer personligt på så vis!

• höst-05

Midsommardagsbruden:
    Måste fråga vilka ringar du har? Både förlovnings och vigselring.
    Väldigt fina!!

• Sanasol

Kom på det, har du sett kyrkan som vi har bokat?

images.google.se/imgres&imgrefurl=www.sportster.se/wedding/album2.html&h=489&w=700&sz=109&tbnid=_kXYjlHej84J:&tbnh=96&tbnw=138&hl=sv&start=2&prev=/images%3Fq%3D%25C3%2585re%2Bkyrka%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26sa%3DN

• Midsommardagsbruden

höst-05
    Tack för det !!!
    Det är Schalins ringar. Båda i 6mm. I vigselringen har min guldsmed placerat 7 diamanter.

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop