• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Här hos oss blev det pasta med köttfärssås. Har hittat en ny typ av krossade tomater med chili i, blir jättesmaskigt i köttfärssåsen!

Och mycket bröllopssnack såklart! Å, vad man längtar kan knappt förstå att det faktiskt ska hända :)

• Midsommardagsbruden

andrssonskan

Trist, jag som trodde jag skulle gå resten av mitt liv med mitt fåniga flin på läpparna *skrattar*

Nej, du har rätt. Men med hjälp av bilder och film så kan man blåsa liv i känslan när lusten faller på. Och så har vi bröllopsdagar att fira många år framöver. Kanske kunna unna sig något extra på tu man hand en gång om året är ju inte fy skam.

Hur som helst så var Ni jättefina på Era bilder.

• Skidbrud (gift)

Hej!

Jo, det är samma kyrka som Kristin och Hans gifte sig i! Den är superfin och mysig! Ska verkligen bli härligt att få gifta sig i den! Sen får vi bara hoppas att eftersom vi kommer att ha ett vinterbröllop att det är massor med snö! Att det är alldeles vitt och inte en massa slask! Men eftersom det förmodligen kommer att bli i januari så brukar det vara en hel del snö och kallt!
    Man får ju se till att ha det när det är lågsäsong så att det inte blir så dyrt för våra gäster, det kommer ju kosta en hel del ändå bara med resa så då får vi göra det vi kan för att göra det lite billigare.

• höst-05

Midsommarbruden:

Jätte-vackra!! Gillar också breda ringar. Är det artnr 210? Är förlovningsring och vigselring samma fast du har placerat diamanter i vigselringen?

• Midsommardagsbruden

Skidbrud

Okej, det var samma kyrka! Visste väl att jag hade lite koll i alla fall!

Låter underbart med vinterbröllop. Hoppas att det blir precis som du beskriver med mycket kallsnö! Lycka till med allt! Kram

• Midsommardagsbruden

höst -05

Minns inte art.nr. men de är exakt lika varandra bara det att det är stenar i vigselringen. Kul att vi har samma smak! Har Du varit och provat dem på fingret? Det är inte alla som kan ha så breda. Man måste liksom ha "långa överfingrar" VAD NU DET VAR FÖR ORD!!! Hoppas du förstår vad jag menar. Så att man kan böja på fingret!!! Lycka till!

• Sanasol

Hej hej! Undrar ifall jag kan låna bilden på din bukett att ha på min sida?

• Midsommardagsbruden

Jamen det är väl klart!!!

Har sett att Du har det redan

Blir bara smickrad!

Såg att det var samma kyrka som Hans Fahlén och Kristin Kaspersen gifte sig i alla fall!

• Sanasol

Jo, kom på nu att jag faktiskt kunde vara hövlig och fråga! Känns ju lite trist annars.

Har lagt in bya klänningar nu, är i drömmartagen rejält! Kolla gärna: groups.msn.com/sanasol

• Midsommardagsbruden

Okej! Då blir jag nyfiken. Vilka av klänningarna har platserna 1,2 & 3 just nu?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop