• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Ja, jag menar inte om det vore till dig alltså, jag menar om jag skulle annonsera ut den!!

• Midsommardagsbruden

Eftersom att man inte får bedriva affärer här så kan jag mejla dig om pris senare om du är intresserad...

• Sanasol

Jo, det förstår jag! Man vet ju aldrig vad det är för folk som ska köpa heller när man annonserar ut sådär. Men iofs så vet du ju inte vem jag är heller, men lite koll kanske :)

• Midsommardagsbruden

Ja, Dig tycker jag att jag känner nu!

• Sanasol

Jo, ganska bra iaf! Känns egentligen rätt skumt att jag vet hur ni ser ut allihopa och du inte vet det!

• Midsommardagsbruden

Ja jag vet! Men konstigt nog bryr jag mig inte. Vår hemsida har snart 12000 besökare och det är lite skumt att lämna ut sig men samtidigt kul att dela med sig!

Du har mail!!!

• Sanasol

:) Jo, eran hemsida är nog väldigt flitigt besökt! Den är ju så himla fin också, rosa och söt! Det är både och det där med att lägga ut bildmaterial på nätet, för och nackdelar. Fast det kommer man ju att göra, för vi ska också ha en sida inför och efter vårt bröllop! Det är ju väldigt praktiskt också! Ska kolla mailen då!

• Midsommardagsbruden

Ja man vill ju tro att det bara är goda och snälla med samma inressen som en själv som tar sig en titt på hemsidan!

• Sanasol

Jo, det tror jag ju nästan. Mest såna människor som hänger på det här forumet faktiskt. Å, vi har börjat diskutera det här med efternamnen nu. Vet inte alls vad jag ska göra, vill gärna behålla mitt men ändå kul att ha ett gemensamt. Du ser i mailet vad jag heter och det är inget man byter bort på en femöring heller! Visst har du hans och ditt gamla som mellannamn? Väljer du att skriva ut båda två då?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop