• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Japp! Waterloo vann! Grattis ABBA!
    Tycker att det var väldigt synd att de inte kumde återförenas för att ta emot priset! Liten besviken över det!

• Sanasol

Jorå, är vaken. Sitter och lyssnar på kyrkomusik. Väldigt obråttom, men ganska roligt när man inte har nått annat för sig.

Waterloo? nu har jag nog missat något...

• Midsommardagsbruden

Kyrkomusik? Är det in- och utgångsmarscher eller psalmer till bröllopet? Eller bara allmän andlighet?

Jo Waterloo vann som tidernas schlager ikväll bland 14 nominerade bidrag. Tyckte att det var riktigt rolig underhållning faktiskt, så jag tvingade mig själv att vara uppe för att få se vilken låt som segrade...

• Sanasol

Det är till bröllopet, in och utmarscher. Är sugen på att ha "Visa vid vindens ängar" på fiol alternativt trumpet som inmarsch, tycker den är så himla fin. Vad hade ni för nåt? psalmer? Vill nog ha psalm 201 iaf.

Jaha, såg inte på teven så jag hade ingen aning. Men waterloo måste nog ha varit det rättvisaste.

• Midsommardagsbruden

Ingång: Brudkör ur operan Lohengrin av Wagner. Utgång: En midsommarnattsdröm av Mendessohn. Psalmer: Den blomstertid nu kommer och I denna ljuva sommartid.

Mycket traditionellt men passande och vackert!

Har gått motionsbingo, varit och hjälpt min farmor med lite småfix och varit men Mel på friskis & svettis knattegympa. Hans premiär blev en lyckad upplevelse!

• Sanasol

Jaha, okej. Jag tycker att brudmarsch från delsbo eller vad den heter är rätt fin. Men man får se vad det blir utav det där. Har suttit och grejjat och gjort layout på inbjudningskorten, inte för att det är bråttom alls men... roligt var det och snyggt blev det! Vi kommer nog gå efter den modellen när det blir! :) kan maila ifall du vill se?

Härligt, själv har jag städat och grejjat på här hemma. Sov också ganska länge eftersom jag väntade uppe tills min sambo kom hem inatt, han slutade inte förrän 2.30.

• Midsommardagsbruden

Ja tack! maila gärna! Adr. finns på hemsidan!

Finns många fina in och utmarscher. Man kan ju ha i pricip vad som helst, menar att det inte måste ha marsch just. Var nära att få en att spela "Bröllopsdagen" av Åsa Jinder på nyckelharpa men han var bortrest från stan tyvärr, hade varit något extra det!!!

• Sanasol

:) Ja, då gör jag det!

Nyckelharpa är himla vackert, sedan är det något nästan sagolikt över det. Min kusin hade det under sitt bröllop, jättefint!

• Midsommardagsbruden

Tack för mail!

Så Snyggt, stilrent och smakfullt!!!

Jättekul att få se!

Annars då? Lugnt?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop