• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Jo, var lite osäker men det kommer bli ringar från schalins för oss båda. Hans ring är av modellen 210-6 fast i 7mm bredd. Min blir en 5mm bred ring, mount blanc. Båda ringarna i rött guld. Till min ring kommer jag sedan att ha en 2,5 mm bred rödgudsring med 14 st stenar. Du kan kolla på

groups.msn.com/sanasol/pictures (fast bilden är ju med vitguld)

• Midsommardagsbruden

Vilken vacker kombination av Dina ringar! Jag lovar att Du kommer att titta oavbrutet på ringfingret när Du är nyförlovad, typ dygnet runt, typ de tre första veckorna

• Sanasol

Ja, det kommer jag garanterat att göra! Men de är ändå allra finast tillsammans, men man får vänta ett tag på den andra! :) Känns så spännande nu när det börjar närma sig!

:) :) Har också börjat tänka på det här med julklappar nu, vet inte vad man ska hitta på till sambon. Så svårt...

• Midsommardagsbruden

Ja det är så svårt, man vill alltid komma på något som är helt otroligt bra! Men det gäller att tänka till!

• Sanasol

Ja, precis! Förra året fick jag helt otroligt bra julklapp och present av honom, medan han fick en filt och en pajform för det tyckte jag att han behövde. Så iår ska jag väl försöka vara lite romantiskare och ge honom med lite mer tanke bakom!

• Midsommardagsbruden

Det var väl en god tanke. Först delar man en flaska vin och äter paj! Sen kan man kura under filten tillsammans!

• Midsommardagsbruden

Nu kom manken hem från Umeå. jag har tänt ljus överallt, gjort en brasa, ställt en whisky på bron och tillagat Flygande Jacob. Så nu ska vi dela en flaska vin och äta medan Melle har mysfredag men Bolibompa.

• Sanasol

Låter som en mysig kväll, här börjar inget mysigt förrän efter 20.00 för att han jobbar så länge. Men ska göra i ordning med lite ljus och saker, så får vi fredagsmys här med!!

• Midsommardagsbruden

Kör hårt!!! Mycket ljus=Mycket mys!!!

Tänk att det är så mysigt att ha varandra! Att det är det som räknas! Sen är det så mysigt att bara längta!

• Sanasol

:D Jo, absolut! Tror ju inte direkt att livet förändras så mycket för att man gifter sig. Fast ändå vill man ju det, väldigt väldigt mycket!! :)

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop