• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Ja, det är klart! Men det är begränsat utrymme på sidan då eller? Antingen om man väljer ut bilder från bröllopet... och inte har så många... fast de är ju otroligt kul att se på dem, och många blir nog väldigt inspirerade av det!! hm... jadu, hur gör man?

• Midsommardagsbruden

Vi har fyllt upp ett utrymme på FEM! hemsidor, men det kansske är olika på olika bolag och nätverk? Vad vet jag!?

• Sanasol

Har ingen aning alls! Kan man inte köpa till extra utrymme då? det brukar ju vara så att man kan det...?

• Midsommardagsbruden

Hmmmmmm, någon expert på just det området har jag aldrig varit! Men jag är lugn, vi har en jätteduktig kille som hjälper oss! Jag bara hittar på allt som tar en MASSA plats, sen får dom som kan lösa problemen! HIHI...

Hur går skolarbetet?

Sitter här och fryser och längtar till kvällens spinning! Då blir man varm i alla fall!

• Sanasol

:) Jo, det går rätt bra. Har läst igenom och skrivit upp lite punkter som jag tycker borde ändras.

Hm, det är väl så man ska göra? Låta de som kan fixa sakerna åt en? Dessvärre var jag tvungen att hjälpa till med att byta till vinterdäck igår... är inte så bra på sånt. Men det är ju bra att öva, man vet ju inte ifall man blir stående.

• Midsommardagsbruden

Ja såna kunskaper behöver man alltid mer av! Kan aldrig öva för mycket!

Tänkte be om lite hjälp! Vi ska ge mina föräldrar en förstoring av oss som brudpar i julklapp och även göra en till oss själva. Undrar om Du har lust att snabbkolla fotografierna och komma med tips. Vilket skulle Du välja att göra förstoring av? Har ett par favoriter själv men skulle vara kul att höra någon annans åsikt!

• Sanasol

Ja, absolut!! :) Gör jag gärna!

• Midsommardagsbruden

Tack! Hoppas du inte fick ett svårt uppdrag! Men vi behöver verkligen hjälp!

• Midsommardagsbruden

Du får beskriva bilden och sidnummer så jag fattar!

• Sanasol

Jag kollar på sidan eller?

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop