• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

Ja inte vet jag, men vi har varit tillsammans i 12 år och nog känns det häftigt att vara man & hustru!

• Sanasol

Jo, absolut kommer det kännas underbart och häftigt och stort och alltihopa! Men samtidigt så har man ju livet tillsammans redan, så rent vardagligt så fortsätter ju livet ungefär som innan. Eller?

• Midsommardagsbruden

Jo Du har väl rätt! Är kanske lite överromantisk eller nåt!

Men vi är i alla fall väldigt bra på att vis varandra ömhet och omtanke i både vardag och fest. Vilket jag tror är jätteviktigt. Trots att man lever ihop länge, får barn och att allt bara rullar på. Det är så man får det att lyckas!!!

• Midsommardagsbruden

Nu kommer han snart hem? Eller hur?

• Midsommardagsbruden

Du försvann i rök och damm! Sambon kom nog hem som jag sa ändå! Hoppas att Ni fick en mysig kväll!

Är uppe med sonen och kollar morgonTV!

• Sanasol

Håller absolut med dig, det gäller att uppskatta det man har även om det blir väldigt mycket vardag och många dagar blir väldigt lika varandra! :)

Hade redan gått när du skrev, gjorde i ordning lite mat tills han kom hem. En kycklingpaj, som var smarrig!! :)

• Midsommardagsbruden

I pajformen han fick av dig i fjol?
    Hur gick det idag? Provade Ni några ringar?

• Sanasol

Et var otroligt mycket folk på stan så vi hann inte in och göra det innan parkeringstiden gått ut, men vi ska göra det på tisdag när vi båda är lediga, och sedan beställa direkt!! :) Längtar så mycket!

• Midsommardagsbruden

Okej! Förstår att du längtar!

Börjar julruschen redan på stan eller? Får nästan en känsla av att folk är ute och rekar lite inför julhandeln...

• Sanasol

Jadu, man kan ju tro det. Var helt tokigt mycket folk på stan i Lördags, man blir alltid så förvånad. Men, sen är det ju lönehelg också, så folk är väl shoppinggalna!

:) Vi har suttit och diskuterat det här med gäster idag också. Får se vad det blir, han var inte så sugen på att bjuda sina kusiner...

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop